کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

تنهایی ام را دوست دارم

تنهایی ام را دوست دارم

نه اینکه چون بی وفا نیست

نه اینکه چون خدا هم تنهاست

و یا در دلش دروغی  نیست

نه   ...

تنهایی را دوست دارم

وقتی تو را به من می رساند

و در ازدحامت

شلوغ ترین نقطۀ دنیا می شود دلم

تنهایی را دوست دارم

دزدانه که سرک می کشی

به خیالم

و نمی دانی 

از گوشۀ تنهائی من

همیشه دامنت پیداست  

تنهایی ام را دوست دارم

تنها برای تو..

برای من..

برای عشق.. !

 

"پرویز صادقی"


نظرات 2 + ارسال نظر
نازنین. ی چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:25 ب.ظ http://aramgah-92.blogfa.com

از گوشه ی تنهایی من همیشه گوشه ی دامنت پیداست.....

عااااالی بود

niloufar سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:24 ب.ظ

سلام من خیلی به وبلاگتون سر میزنم...واقعا عالیه...متشکر بابت انتخابای خیلی خیلی قشنگتون
موفق باشین.

مهرتان ماندگار

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد