کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

یک نفر بود که گفت

دلم می خواهد
یک نفر ماشه را توی آینه بچکاند
بعد هزار بار
صندلی را از زیر پای چشم هایم بکشد
یک نفر باید باشد
که من را توی راه دست هات 
ترور کند
وگرنه
پایان این فیلم هیچ وقت رنگی نمی شود
حالا سرخی لب های تو باشد
یا خون پیراهن من
ما به اتفاق محکومیم
یک نفر باید
مغز تو را

به قلب من پیوند بزند.

 

"میلاد کاشانی"

 

برگرفته از وبلاگ شاعر:

http://www.bahman14.blogfa.com/


-----------------------------------------


پیشنهاد موزیک:

دانلود آهنگ "آروم آروم" از مهدی جهانی (+ الیشمس)



نظرات 2 + ارسال نظر
دنیا یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 05:41 ق.ظ

من راتوراه ...............
لایک

احمد شنبه 29 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 01:39 ق.ظ

خوب بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد