کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

آرزویم ماندگاری یلدا در نگاهت است

در یلداهای بی نهایت هر روزمان

آنقدر به دنبال

آرزوهای گم شده ی خودمان گشتیم

که روزهایمان

به کوتاهی نگاهمان شد!

آرزویم ماندگاری یلدا

در نگاهت است؛

نه فقط در شب هایت...


"علیرضا اسفندیاری"

--------------------------------------------------

 

*یـــــــــــلدا پیشاپیش مبارک*

نظرات 2 + ارسال نظر
ناهید شنبه 28 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:35 ب.ظ

سلام
بنظر خودمم شبیه اشعار یغما نیست برای همین برام سوال شد در هر صورت ممنون از توجه تون
برقرار باشید

ناهید شنبه 28 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:26 ق.ظ

سلام از شما بابت وبلاگ قشنگتون تشکر میکنم اینجا واقعا محل آرامشه برای من که وقتی از همه خسته ام بهش پناه میارم
اخیرا شعری خوندم که اسم شاعرشو هرچی گشتم پیدا نکردم بنظرم اومد از شما بپرسم چون توی وبلاگتون همیشه اطلاعات شعری دقیقه
"دو قدم مانده که پاییز به یغما برود
این همه رنگ قشنگ از کف دنیا برود "
؟؟؟
ممنونم و براتون آرزوی موفقیت میکنم

سلام
راستش این شعر رو من قبلا نخونده بودم
سرچ که کردم در گوگل ظاهرا در برخی وبلاگها به نام یغما گلرویی ثبت شده است. سبک شعر به یغما نمیخوره اما شاید هم درست باشه.

این هم یکی از منابع از سایت آپارات:
با صدای امیرحسین مهمانلی - شعر یغما گلروئی - موسیقی کارن همایونفر
(عبارت بالا را در گوگل سرچ کنید، لینک آپارات را نشان می دهد)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد