کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه ی خوشبخت

من از نهایت شب حرف می زنم

من از نهایت تاریکی

و از نهایت شب حرف می زنم...

 

اگر به خانه ی من آمدی

برای من

ای مهربان!

چراغ بیاور

و یک دریچه که از آن

به ازدحام کوچه ی خوشبخت بنگرم ...

 

"فروغ فرخزاد"

------------------------------------------------


پیشنهاد موزیک:

دانلود آهنگ "مرغ شیدا" از محسن نامجو


نظرات 3 + ارسال نظر
نازنین . ی دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 03:12 ب.ظ http://aramgah-92.blogfa.com

آری آغاز دوست داشتن است
گرچه پایان راه ناپیداست
من به پایان دگر نیندیشم
که همین دوست داشتن زیباست....
" فروغ فرخزاد "

نیلو فر دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:07 ب.ظ

همیشه از خوندن این سروده خانم فرخزاد لذت می برم..
درود و سپاس فراوان بابت انتخاب خوبتون

امیر دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:18 ق.ظ http://helprayan.com

اشعار فروغ بی نظیره

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد