کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

دوستت خواهم داشت

دوستت خواهم داشت
باشد که بودن در آسمانِ این خانه را
از ستاره بیاموزی
که من در شب
خودم را یافته ام
تو را
و حضورِ نوری که خفتگان را
به عشق بیدار می‌‌کند
...
دوستت خواهم داشت
باشد که هر پنجره
خاطره ای باشد
برای انتظار در باران
و بارانِ در انتظار
که این کوچه
پر از عطرِ دیدار‌های دوباره است.

"نیکی‌ فیروزکوهی"

نظرات 3 + ارسال نظر
علی محمد رضایی شنبه 30 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 11:09 ب.ظ

احسنت...

قلب من چشم تو شنبه 30 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 05:27 ب.ظ http://negahi-yadi.blogsky.com/

سلام آقا نیما عزیز
عصر به خیر
از محبت و لطفی که نسبت به من داشتید کمال تشکر را دارم من ادرس ایمیلم را برایتان مینویسم امیدوارم همواره شاد و سلامت باشید
با مهر فراوان
احمد

ahm.ziadlou@gmail.com

نیلو فر شنبه 30 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 11:54 ق.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد