کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

در من زنی‌ غوغا می‌‌کند

دست‌های تو
زنی‌ خفته در سینه ی مرا
بیدار می‌‌کند
نوک می زند به نوک انگشتانِ تو
در من زنی‌ زمستان را دوباره بهار می‌‌کند
در من شعر
در من شور
در من عشق
در من لطافتِ یک زن بیداد می‌‌کند.....

در من زنی‌
هر شبِ خدا
هر شبِ خدا
مردش را با عشق و هوس اغوا می‌کند
در من زنی‌
با زنانه گی‌‌ اش ماه و مهتاب را رسوا می‌کند
در من زنی‌
در آغوشِ گرم تو غوغا می‌کند
در من زنی‌
غوغا می‌‌کند..

"
نیکی‌ فیروزکوهی"

نظرات 6 + ارسال نظر
باران شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 04:12 ب.ظ

بسیار زیبا...

farzad سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:10 ب.ظ

با سلام تشکر از شما واقعا زیبا بود

sabur یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 04:50 ب.ظ

سلام و درود بر شما

ساده سلا می تقدیم حضرت دلبر

ساده سلامت میکنم...دل را خرابت میکنم
جامم شده خالی ز می...فکر شرابت میکنم

در برهه ای از عاشقی..عشقم صدایت میکنم
میسوزم و میسازمت...دل را کبابت میکنم

ای مرغ عشقم در قفس..فردا رهایت میکنم
میخوانمت شاه غزل..در شعر نابت میکنم

در سجده ناز نماز...محو نمازت میشوم
ای قبله آمال من...کعبه خطابت میکنم

در محضر ناز و نیاز..دل را به نامت میزنم
اسم قشنگ و نازتان..در دل کتابت میکنم

این دل تمام جان من..دل را فدایت میکنم
ای نرگس دشت دلم..جان را خرابت میکنم

چون لیلی لولی وشی..مجنون..زیارت میکنم
هر جا روم جای شما..بنده نیابت میکنم

ساده سلامت میکنم...مولا صدایت میکنم
از وارثان احمدی...قائم خطابت میکنم

عجل لولیک الفرج

با احترام صبور

سلام و سپاس

نازنین . ی یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 03:43 ب.ظ http://aramgah-92.blogfa.com

(:

نیلو فر یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 11:08 ق.ظ

چقدر زیبا بود..میشه گفت به تمام از دید من..


رویا یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:59 ق.ظ http://dokhtareroyaei.blogfa.com/

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد