کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

صدای سکوت

گفتن "دوستت دارم" ها
هیچ فایده ای ندارد!
باید آنها را
روی سنگفرش خیابان نوشت...
شاید رهگذری خواند
دلش تپید...
ماند و نرفت.
وگرنه،
گفتن های من،
همه را مسافر کرد!

"علیرضا اسفندیاری"


از مجموعه شعر "صدای سکوت"


 

نظرات 5 + ارسال نظر
میثم دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 05:33 ب.ظ http://imaginaryroom.mihanblog.com/

سلام آقا نیما
امیدوارم حالتون خوب باشه

محمد دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 04:11 ب.ظ http://bagheri6298.blogfa.com/

سلام
ممنونم که همیشه هستید وشعرهای زیبایی از شاعران جوان می گذارید..من که هرروز بهتون سرمیزنم....ولذت می برم..از شعرهایی که تازه می گذارید و شعرهایی که در آرشیو.....................شاد باشید

نیلو فر دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 03:15 ب.ظ

بسیار زیبا بود..
درود و سپاس فراوان

نازنین محسنی دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 03:13 ب.ظ

دروود
خسته نباشید
خیلی وبتون عالیه

گر بگویم با خیالت تا کجاها رفته ام
مردمان این زمانه سنگسارم می کنند...
استاد فرامرز عرب عامری

رج به رج هر بیت را از روی چشمت ساختم
شعرهایم دستباف مهربانی های توست...
استاد فرامرز عرب عامری

یک امشبی که آمده بودی به خواب من
من از غم فراق تو خوابم نبرده بود...
استاد فرامرز عرب عامری

بهار نبش قبر برستوهاست دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:57 ب.ظ http://hghkh.blogfa.com

سلام نیما جان
لینک دانلود مجموعه شعرم رو در وبم قرار دادم.ا گه إمکان داره لینکشو برای دانلود در کو چه باغ شعر قرار بدی.ممنون از لطفت.منتظر پاسخت و نظراتت درباره مجموعه شعرم هستم.موفق باشی.(کامنت خصوصی)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد