کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

تو ماه بودی ...

زمین شناس حقیری تو را رصد می کرد
به تو ستاره ی خوبم نگاه بد می کرد

کنارت ای گل زیبا، شکسته شد کمرم
کسی که محو تو می شد مرا لگد می کرد!

تو ماه بودی و بوسیدنت، نمی دانی ...
چه ساده داشت مرا هم بلند قد می کرد!

بگو به ساحل چشمت که من نرفته چطور
به سمت جاذبه ای تازه جزر و مد می کرد

چه دیده ها که دلت را به وعده خوش کردند
چه وعده ها که دل من ندیده رد می کرد

کنون کشیده کنار و نشسته در حجله
کسی که راه شما را همیشه سد می کرد .
 
"کاظم بهمنی"


برگرفته از وبلاگ:

http://heavenly.persianblog.ir

نظرات 6 + ارسال نظر
raha چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 09:31 ب.ظ http://raha.gq/

سایت متفاوت و زیبایی دارین خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم افتخار میدین پیش منم بیاین خیلی ممنون
98651

پری چهر پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 03:41 ب.ظ

مث همیشه گل کاشتن آقای بهمنی...
دست شمام درد نکنه

khckdk lpskd دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 03:58 ب.ظ

دروود
خسته نباشید
خیلی وبتون عالیه
بعضی شعراتون و دوست داشتم

گر بگویم با خیالت تا کجاها رفته ام
مردمان این زمانه سنگسارم می کنند...
استاد فرامرز عرب عامری

رج به رج هر بیت را از روی چشمت ساختم
شعرهایم دستباف مهربانی های توست...
استاد فرامرز عرب عامری

یک امشبی که آمده بودی به خواب من
من از غم فراق تو خوابم نبرده بود...
استاد فرامرز عرب عامری

ghazaleh جمعه 8 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 11:18 ب.ظ http://baroonpaeezi.blog.ir

کاظم بهمنی محشره واقعا
وبتون فوق عالیه خدایی باریکلا و خدااااااااااااقوووووتـــ

fati جمعه 8 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 11:28 ق.ظ

میگویی : شعرهایت غمگینند ..
عزیزم! زنی که آبستن اندوه است هرگز شادی نمی زاید!

بهار جمعه 8 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:37 ق.ظ

سلام ،من همیشه وبتون میام ... و همیشه لذت غیر قابل وصفی رو می برم... نمیدونستم برای تشکر چی باید بنویسم تصمیم گرفتم بنویسم : خدا قوت
مانا وپایدار باشید

سلام. برقرار باشید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد