کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

من به تو نرسیدم

در آنسوی دنیا زاده شده بودی
دور بودی
مثل تمام آرزوها
و ریل ها
در مه زنگ زده بودند
هیچ قطاری حاضر نبود
مرا به تو برساند
من به تو نرسیدم
من به حرفی تازه در عشق نرسیدم
و در ادامه خواب های من
هرگز خورشیدی طلوع نکرد ...

"رسول یونان"

نظرات 3 + ارسال نظر
تنها دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:38 ب.ظ

سرخ می‌شوم
سبز می‌شوم
نگاه به نگاهم که می‌شوی
هوای باغهای سیب از سرم می‌افتد…
جاذبه
قانون چشمهای تو بود…

تنها دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:17 ب.ظ

در ادامه ی خواب های من هرگز خورشیدی هم طلوع "نخواهد" کرد
نخوااااااهد

عالی بود

طلوع خواهد کرد

ابوالفضل سنبلی بیدگلی دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 04:38 ب.ظ http://bidgoly1356.blogfa.com

شاید سقوط در دره ای مخوف

کمترین مجازات قطاری باشد

که تو را از من دور کرد



نمیدانم چرا قطار اشکم را جاری میکند
بخصوص با ان شیهه لج دربیارش

روزی خبر مرگش را از اخبار گوش خواهم کرد


زیبا بود نیما
متشکرم

زنده باشید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد