کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

دارم از چشم های تو دنیا را می بینم

دارم از چشم های تو دنیا را می بینم
با لب های تو لبخند می زنم
با دست های تو نوازش می کنم!
چنان گم گشته ام در تو
که نمی توانی پیدایم کنی
مثل قطره ای که به دریا پیوسته است
شکل سایه ای که به تاریکی
و شبیه اندوهی که به من!
باید دنیا را به کامت کنم
حتی اگر نبینی ام!
می خواهم خوشبخت باشم.

"مصطفی زاهدی"
نظرات 5 + ارسال نظر
تنها جمعه 1 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:57 ب.ظ

تو را
هرگز نخواهم سرود

می خواهم تا ابد
ناشناخته ترین زیبای جهان بمانی
که فقط
من می شناسمش

تنها پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 04:17 ب.ظ

خواستنت تمام شدنی نیستــ!

خواستنـی تـر میشوی هــر لـحـظـه....

تنها پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 04:15 ب.ظ

عارفی بر سر یک پیچش مو کافر شد

منِ رند و سه وجب زلف پر از فِر ، چه شود ... !!!

تنها پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:55 ق.ظ

برای عاشق شدن
نباید یک شخصیت متفاوت را دوست داشت ،
برای عاشق شدن باید یک شخصیت عادی را متفاوت دوست داشت !

قشنگ بود. آفرین

تنها پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:54 ق.ظ

خودم کمتر از تو نفس میکشم
که سهم ِ هوامو ببخشم به تو
تو حرف زیادی داری با خدا
بگو تا خدامو ببخشم به تو
ببین هر دفعه توی آغوشمی
یه راز ِ مگو رو بگو میکنم
بمیرم دوباره به دنیا بیام
تو رو از خدا آرزو میکنم

عالی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد