کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

دوستت ﺩﺍﺭﻡ ﻣﺪﺍﻡ ﺍﺯ ﺫﻫﻨﻢ ...

دوستت ﺩﺍﺭﻡ
ﻣﺪﺍﻡ ﺍﺯ ﺫﻫﻨﻢ ﻣﯽﺭﯾﺰﺩ ﺗﻮﯼ ﺩﺳﺖﻫﺎﻡ
ﺑﺎﻫﺎﺵ ﭼﮑﺎﺭ ﮐﻨﻢ؟
ﻣﯽﺷﻮﺩ ﺑﮕﺬﺍﺭﻣﺶ ﮔﻮﺷﻪﻫﺎﯼ ﻟﺒﺖ؟
ﺑﻌﺪ ﺑﺮﺵ ﺩﺍﺭﻡ
ﻧﮕﺎﻫﺖ ﮐﻨﻢ
ﻭ ﻧﺪﺍﻧﻢ ﭼﻪ ﺧﺎﮐﯽ ﺑﻪ ﺳﺮﻡ ﺑﺮﯾﺰﻡ؟

"عباس معروفی"


 

نظرات 17 + ارسال نظر
نازنین . ی یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 04:16 ب.ظ http://aramgah-92.blogfa.com

قسمت آخرش احساسمو اذیت می کنه !!

قشنگه خب

ل.م چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 08:46 ق.ظ

شما چرا اینجوری شدی نیما جان ؟ مخاطب کلافگی من شما و اون شعر بسیار زیبا نبود گلم.

نبینم کلافه باشی دوست جان

میثم سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 01:11 ب.ظ http://imaginaryroom.mihanblog.com/

مرسی که هستی
و هستی را رنگ می‌‌آمیزی
هیچ چیز از تو نمی‌خواهم
فقط باش
فقط بخند
فقط راه برو...
نه،
راه نرو
می‌ترسم پلک بزنم
دیگر نباشی.

پاینده باشید.

حوا سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:49 ق.ظ http://kafehdel.persianblog.ir

بی‌خوابی‌ام را یک شب در آغوش تو
چاره می‌کنم
عشق من!
بی‌تابی‌ام را چه کنم...؟
عباس معروفی

ل.م سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:46 ق.ظ

!!؟؟

محمد سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:07 ق.ظ http://aban93.blogsky.com/

سلامت باشید بزرگوار..
.
عباس معروفی وشعرهای عاشقانه اش...

تنها دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:06 ب.ظ

ای کاش کسی باشد و کابوس که دیدی ...
در گوش تو آرام بگوید : خبری نیست
یا کاش کسی باشد و آرام بگوید
دستانِ من اینجاست ، ببین ! دردسری نیست ...

تنهااااااااااا دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:56 ب.ظ

http://1o2.ir/NaroTextM
گوش بدین لطفا
خیلی قشنگه
پیشم نمیمونه

حتما. ممنون
اتفاقا چند تا از آهنگ های امیر یگانه رو خیلی دوست دارم. برام خاطره انگیزه
الان نگاه کردم. داشتم این آهنگ رو. از البوم بی تابی / 1392 . قشنگه. مرسی

تنها دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:08 ق.ظ

اگه می دانستی که چقدر دوستت دارم
نگاهت راتاابدبرمن می دوختی
تامن برسکوت نگاه تو رازهای یک عشق زمینی را
باخودبه عرش خداوندببرم...❤❤

تنها دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:07 ق.ظ

یـِه نـَفَرْ هـَسْ ️
.
کـِهْ بــایَدْ بــاشـہْ تــا بــاشَمْ
.
بـایَدْ بخونه تا آروم بگیرم ️
.
بـایدْنـَفـَسْ بکـِشـِهْ تــا منم باشم
.
ِیه نَـفـَرْ هـَسْ
.
کـِهْ بـودَنِشْ مهمه واسم
.
یـِهْ نـَفـَرْ هـَسْ
.
کـِهْ بــاکلّ دُنْیــاعَوَضِشْ نِمیکـُنَمْ
.
یـِک کلام خـَتْمِ کــَلامْ
.
یـِهْ نــــــَفـَــــــــرْ هَسْ کـِهْ
.
نـَبــاشـِهْ مـَـــنَــــــــمْ نیســـْتَمْ...


یه نفر هس که هرچند نیست ولی اگه بدونم ناراحته اگه بدونم غصش گرفته حتی اگه بدونم دلتنگ عشق خودشه
دلم میگیره
هرچند که نباشه
روزای خوب تو راهن این رو مطمءنم

تنها دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:04 ق.ظ

هوای دو نفره ی پاییزی....
می طلبد که تنها نباشی....
دستی را بفشاری...
سینه ای را گرم کنی...
در آغوشی گُم شوی...
محو شوی در عشقی پایدار

تنها دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:03 ق.ظ

دستانم را در دستانت
محکم تر بگیر،
مانند مادری که دستان فرزندش
را در دستانش می فشارد،
اگر خواستم جایی دور از تو بروم
به من این اجازه رو نده،
شاید میخواهم امتحان کنم
نگرانم میشوی یا نه،
تمام حواست را
فقط جمع من کن
من از گم شدن های
بی حواس تو
نسبت به خودم،
خیلی می ترسم....
دستانم را هیچ وقت رها نکن
حتی زمانی که قصدم
گم شدن در
تو باشد

تنها دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:03 ق.ظ

باید جشن بگیرم…

اشکهایم دوباره با من آشتی کرده اند…

تنها دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:02 ق.ظ

چشـــــــم هایت آشــــــوب به پا کرد ! و مــــــــن لحظه ای از دلم غافل شدم فقــــط لحظــــه ای …! وقتی دوباره یافتمش که در جبهه ی تو بود! خط مقدم ..پای تو ایستاده بود … تمام قد !

تنها دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:00 ق.ظ

چشم هایم را می بندم،
زمان را متوقف می کنم،
مسافت ها را از بین می برم،
و تو را تا ابـــــــد در آغوش می گیرم،
دلم برای آغوش گرفتنت تنگ است…!

خیلی شعر قشنگیه خیلی عاشقانه اس مرسی اقا نیما,
من بودم جای شاعر تمام خاک عالم رو به سرم میریختم از زیبارویی و خوبی عشقم
عشق خیلی قشنگه ولی سهم من ازش دلتنگی و دوریه
یه جاخونده بودم نوشته بود سهم من ازتو دلتنگیه بی پایانی است که روز ها دیوانه ام میکند وشب ها شاعر,
باور میکنید یه شب شاعر شدم یه شعری براش گفتم ولی نتونستم ازجام بلندشم و بنویمسمش واسش گفتم صبح زود مینویسم صبح بیدار شدم یادم رفته بود خیلی گریه کردم
معذرت میخوام اینارو اینجا مینویسم خب کسی رو ندارم بهش بگم
لطفا تاییدش کنید خیلی خوشحال میشم

برات روزهای بدون دلتنگی رو آرزو میکنم دوست من

تنها دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:46 ق.ظ

ادمـ ها همیـــشه نیاز به نصیحت ندارند
گاهی تنهـــا چیزی که واقعا به ان نیاز دارند
دستی است که بگیرد
گوشی است که بشنود
و قلبی است که انها را درک کند^_^

تنها دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:44 ق.ظ

اشتباه نکن عزیزترینم
دل به دل راه داشت
اما
این دست روزگار بود که
نوازش نکرد . . .

نذر کردم دل به کس ندهم تا دلبر بیایدو بیدل کند مرا. . .

زندگی ام بی تو دردیست بزرگتر از آنچه میپنداشتی. . . یادت هست کنایه میزدی:
برای تو راحت میگذرد و . . .
ای کاش دروغت راست بود!

هنوز هم نمیتوانم دوستت نداشته باشم
مگر میشود انسان بالاختیار نفس نکشد!!!؟
دوستت دارم. . . شاهدم این قلم است که زبانش خشک شد!

دوسش دارم تا ابد,خب دست خودم نیست تقصیر چشای خودشه,تقصیر صداش وارامش وجودشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد