کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

مهربانی ات را با گل ها در میان بگذار

مهربانی ات را با گل ها در میان بگذار

با سنگ ها

با رودی که می رود

با خنده کودکان عراقی

مهربانی ات را با جنگ در میان بگذار

صدای تو چشمه ای خواهد شد

و انسان را با انسان

آشتی خواهد داد.

 

"غلامرضا بروسان"

نظرات 5 + ارسال نظر
سیاوش پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 02:34 ب.ظ

افرین عالی بود با تشکر از نیما

تنها پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 01:15 ب.ظ

فریاد میزنم

به اندازۀ تمام سکوت هایم

اشک میریزم

به اندازۀ تمام بغض هایم

در آغوشَت میگیرم

به اندازۀ تمام دلتنگی هایم

و تو به اندازۀ تمام خنده هایت

به سادگی اَم بخند

تنها فراموشم نکن

همین ...

تنها پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 01:13 ب.ظ

خسته ام از روزهایی که گذشت و از آینده ی مبهمی که پیش رو دارم….
ولی دلیل تنهاییم را
تازه فهمیدم
وقتی محبت کردم و تنها شدم،
وقتی دوست داشتم و تنها ماندم…
دانستم;
باید تنها شد و تنها ماند تا خدا را فهمید

سرباز پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 12:46 ب.ظ

سلام نیمای عزیز
همیشه بر آنم دلی را نشکنم
اما به خودم که می نگرم
هزار تکه ام
شاید کم و زیاد نوشتم، خرده نگیر از مغز بیمار ما
بعضی وقت ها به این فکر می کنم که آدمیزاد لایق مهربانی هست یا نه
من اینجا سخت دلم تنگ است...
روزگارت بکام عزیز نادیده

زنده باشی دوست خوبم
امیدوارم دلتنگی این روزهایت خیلی زود تمام بشن

محمد شیرین زاده پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 12:28 ب.ظ http://m-bibak.blogfa.com

دوستم داشته باش

اندازه اش مهم نیست

اگر تو دوستم داشته باشی

پاییز

بهار می شود

و گل های محبت

دوباره از دل خاک می رویند

دوستم داشته باش

و لبخند بزن

با لبخند تو

پروانه ها عاشق می شوند

درختان سیب شکوفه می دهند

و ابر و باد و باران

برایمان ترانه عشق سر می دهند

دوستم داشته باش

این آخرین خواسته من از توست

بگذار با دوست داشتن تو

دنیا را زیبا کنم

دنیایی که زیبایش را

اولین بار

در چشمان تو دیدیم ...



((محمد شیرین زاده))

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد