کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

بگذار تنها با خیالت زندگی کنم

گاهی فکر می کنم
از بس، بی تو با تو زندگی کرده ام
از بس، تو را تنها در خیالم در بر گرفته ام و
گیس هایت را در هم بافته ام
از بس، فقط و فقط در رویا
چشمهایت را نوشیده ام و مست
شهر تنت را دوره کرده ام که دیگر
حتی اگر خودت با پای خودت هم برگردی
نمی توانم تو را با خیالت جایگزین کنم
بر نگرد!
من در حضور غیبتت از تو بتی ساخته ام
که روز به روز تراشیده تر و زیباتر می شود
با آمدنت خودت را در من ویران می کنی
بگذار تنها با خیالت زندگی کنم..!

"مصطفی زاهدی"

از کتاب: دست هایش بوی نرگس می داد

نظرات 2 + ارسال نظر
عاطفه سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:47 ب.ظ

عالی بود

نیلو فر سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:23 ق.ظ

چه زیباست این متن...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد