کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

زیبایی تو ...

غرور را دوست دارم!
گاهی غرور آخرین تکیه گاه است
وقتی همه چیزت را باخته ای!
غرور همچون نقابی‌ست که به پشتوانه اش می توانی
تصویر درهم ِ ویرانی‌ات را پنهان کنی!

...
تو هیچ چیز از من نمی دانی
نمی دانی چه قدر سخت است
در برابر آن همه زیبایی تو
سیل نگاهم را

پشت سد غرورم مهار کنم و

نقش کسی را بازی کنم که برایش
بود و نبود تو
خالی از اهمیت است!
تو بهتر از هر منتقدی می توانی تشخیص دهی
بازیگر خوبی هستم یا نه؟!

 

"مصطفی زاهدی"

از کتاب: دست هایش بوی نرگس می داد

-----------------------------------------------------

 

دفتر عشق:

پیشانی ام..

چسبیدن به سینه ات را می خواهد

و چشم هایم..

خیس کردن پیراهنت را.

عجب بغض پر توقعی دارم من امروز...

"ناشناس"


نظرات 8 + ارسال نظر
معصومه شنبه 4 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:56 ب.ظ

وبلاگـ...خیلی عالی دارید.
ممنونم

آیدین شنبه 4 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:16 ب.ظ

عااااالی ... !

مائده مقصودی شنبه 4 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:05 ب.ظ

وبلاگتون فوق العادس....
سرشار از حس خوب..
انتخاب های عالی
واقعا ممنون

زنده باشید

عاطفه شنبه 4 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:57 ب.ظ

خیلی خوب بود. لذت بردم از این شعر اقای زاهدی.

لیلا رنجبران شنبه 4 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 06:30 ب.ظ http://birdperfume.persianblog.ir

درودها
انتخاب هایتان بی نظیرند

نیلو فر شنبه 4 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 12:31 ب.ظ

میثم شنبه 4 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:27 ق.ظ http://imaginaryroom.mihanblog.com/

سلام از وبلاگتون خیلی خوشم اومد.
خودم عاشق شعر و ادبیات هستم.
خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم.

حوا شنبه 4 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:39 ق.ظ http://kafehdel.persianblog.ir

فرقی نمی کند کجای دنیایی

جغرافیایم خوب نیست

تاریخ آمدن ات را بگو

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد