کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

موج موهایت

بعد از من
هر کسی که به تو می رسید
در موج موهایت غرق می شد

و من این طرف

بعد از تو

دستم به هیچ کاری نمی رفت

دل من دریا بود اما

تو آنقدر ناگهان رفتی

که من
دست هایم را لای موهایت
جا گذاشتم...!

"مصطفی زاهدی"

از کتاب: دست‌هایش بوی نرگس می داد


نظرات 3 + ارسال نظر
فروغ بانو... یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 02:12 ق.ظ

سلام آقا نیما شما میدونین خانم زویا وبلاگ دیگه ای دارن یا نه؟ خیلی وقته وبلاگشون غیرفعاله

نه متاسفانه

زویا دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 02:45 ب.ظ http://qsha.blogfa.com

درود آقا نیما

بلاگفا دیگه کاملا دیوانه کرده منو:-)
قشاع چند هفته پیش خودبخود حذف شد دوباره خودبخود برگشت
بنده که سردرنیاوردم موضوع چیه ولی با نوشته های جدید به روز هستم و امیدوارم مجددا حذف نشم [گل]

سر زدمممممم

نیلو فر دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 10:36 ق.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد