کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

اینکه دلم برایت تنگ شده کافی نیست!؟

کافی نیست؟!

منتظری چه اتفاقی بیافتد؟!

اینکه دلم برایت تنگ شده کافی نیست؟!

اینکه دیگر در اتاق عروسک هایم

پشت دریچه تنهایی ام

زیربالش همیشه خیس ازگریه ام

هوای تازه ندارم کافی نیست؟!

اینکه از چشم های شب زده ام به جای

باران برف ببارد؟!

اینکه ستاره ها در آسمان

برای نیمه شبم راه باز کنند؟!

اینکه تمام پروانه ها و پرستوهای سرگردان

بعد دعاهایم آمین بگویند؟!

نه عزیز دلم

هیچ اتفاقی مهمی نمی افتد  ...

جز پژمردن چشم های قهوه ای من ...

جزبه خاک افتادن ساقه های احساس بچه گانه ام ...

جز ترک خوردن شیشه اعتماد عجیبم ...

منتظری بمیرم تا برگردی؟!

 

"ناشناس"

نظرات 2 + ارسال نظر
منا مولاپناه دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:29 ب.ظ http://asheghanehaye-halghaviz.persianblog.ir

دلخوشم با غزلی تازه، همینم کافی ست
تو مرا باز رساندی به یقینم، کافی ست

قانعم، بیشتر از این چه بخواهم از تو؟
گاهگاهی که کنارت بنشینم، کافی ست

گله ای نیست، من و فاصله همزادیم
گاهی از دور تو را خوب ببینم، کافی ست

آسمانی، تو در آن گستره خورشیدی کن
من همینقدر که گرم است زمینم، کافی ست

من همینقدر که با حال و هوایت گهگاه
برگی از باغچه شعر بچینم، کافی ست

فکر کردن به تو یعنی غزلی شورانگیز
که همین شوق مرا، خوب ترینم! کافی ست
(محمدعلی بهمنی)

ebparvaz شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 09:23 ب.ظ

چه درد اشنایی پشت این شعر پنهان شده :(

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد