کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

من تمام خنده های جهان را گم کرده ام

من تمام خنده های جهان را گم کرده ام،
پر شده ام از این همه تاریکی...
حالا تو هی از باران و
کوچه های خیس شعر به من بگو
از سیب و هوس،
و من پشت می کنم به هر چه لبخند است
به هر چه آفتاب...
رو می کنم
به شب،
به تمام بغضی
که راه نفسم را بند می آورد...
من هوا کم می آورم...
عشق من، چیزی نگو؛
فقط بیا...

"ناشناس"

نظرات 2 + ارسال نظر
عاطفه سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:39 ب.ظ

سلام چرا این اهنگتون نمیخونه؟؟ واسه من اینجوریه فقط؟

سلام
نه مثل اینکه مشکل داره پلیرش!
درستش میکنم انشاا... امشب یا فردا

نیلوفر سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 09:54 ق.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد