کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

عشق یعنی ...

عشق یعنی
از من دور باشی
دکمه های پیراهنت را
با انگشت های من باز کنی..
از تو دور باشم
چایم را با لب های تو بنوشم
خوابم را با چشم های تو ببینم
و نفسم بسته به نفس های تو باشد...

عشق یعنی
سرم را برگردانم،
تو از فاصله های دور

برایم دست تکان بدهی...
و من بی پروا
دستت را بگیرم..!

 

"ناشناس"

 

+ این شعر زیبا رو اتفاقی در آرشیو شعرهام پیدا کردم و چقدر برام آشناست! تمام وبلاگم رو جستجو کردم نبود! و نت رو هم برای نام شاعرش گشتم پیدا نکردم!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
میثاق بهنامی شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:55 ب.ظ

این شعر از مهتاب یغما هست

Ali دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:12 ق.ظ

این باید شعر عباس معروفى یا امیر ساقریچى باشد

رویا جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 02:06 ب.ظ http://dokhtareroyaei.blogfa.com/

raha چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 08:48 ب.ظ

بسیار زیبا.ازتون بخاطر وبلاگ زیبا و پر محتواتون ممنونم. من هر روز ب. اینجا سر میزنم. امیدوارم همیشه سلامت و موفق و شاد باشید

سپاس از همراهی خوب شما

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد