کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

این شعرها به چشم های تو وفادارترند

تقصیر من نیست نازنین!
بی خوابی های تو از سر فریادهایی ست
که شعرهای من بر سرت می زنند
وگرنه از دختر هزار ساله ی باران
جز مشتی سکوت چیزی در نمی آید..!
کاش هرگز شاعر نمی شدم
که این شعرها به چشم های تو وفادارترند

تا خیال ترک خورده ی من..


کاش دیگر ننویسم

آخر می دانی؟
من از این دوباره نوشتن
دوباره نخواندن
و آن همه سکوت گره خورده ی محض می ترسم
با توام جادوی بزرگ کلمات!
پاره کن!
من باز دارم می نویسم...

 

شعر از: وفا


+ وفا نازنین! مدت هاست ازت بی خبرم اما متن های عاشقانه ات هنوز در دفتر عشقم می درخشند. قلمت ماندگار

------------------------------------------------------------------

 

دفتر عشق:

تا دیدار تو

یک شیشه فاصله است

و من مثل ماهی

میانِ تُنگ و تُنگ میان دریا!

آه!

اگر بشکند این دیوار شیشه‌ای...!

"ناشناس"


نظرات 4 + ارسال نظر
رضا کاظمی یکشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1399 ساعت 11:50 ب.ظ

شعر از رضا کاظمی

منبع!؟

داوود پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 12:30 ق.ظ http://mortezapashaei14.mihanblog.com

سلام . من فک کنم وفا رمز عبور خودشو فراموش کرده کاش می شد کمکش کرد
واسه خودمم آخه اینطوری شد ایمیلم واسه یکی دیگ زده بودم هیچوقتم نتونستم وارد اکانتم شم دیگ بیخیال اکانتم شدم ..
امیدوارم وفا یه روز با یه اکانت دیگ وارد شه بازم شعرهای زیباشو بهتون بده تا همه استفاده کنیم

من هم امیدوارم

رویا جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 02:04 ب.ظ http://dokhtareroyaei.blogfa.com/

سلام خیلی زیباست
با اجازت میزارم تو وبلاگم

صاحب اجازه ای رویا جان

نیلوفر سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 03:28 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد