کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

تا آخر دنیا

به اندازۀ تمام شعرهای نگفته ام

 به لب هایت بدهکارم

بوسه هایی را

که طعم شاتوت و شکلات می دهند

به اندازۀ وزن تمام کوله پشتی های پر از کتاب و دلتنگی

سنگینی سرم را

به شانه هایت

سبکی نفسم را

به گونه هایت بدهکارم

 

قلبت را به من بدهکاری

قدر تمام روزهای سکوت و بی خبری

نگاهت را

به اندازۀ تمام تیله های سبزآبی دنیا

بدهکاری به چشم هایم 

صدایت را...

اما دیگر نمی خواهم

به این زودی ها بی حساب شویم...

می آیی تا آخر دنیا بدهکار هم باشیم؟

 

"بهاره بهگوی"

 

برگرفته از وبلاگ شاعر:

http://havaboodan.blogfa.com/

 

----------------------------------------------------

 

دفتر عشق:

راستش را بخواهى

امروز اتفاق خاصى رخ نداد

فقط حدود عصر

بارانِ کوتاهى بارید

امّا زار زار...

"ناشناس"


نظرات 5 + ارسال نظر
فرزانه سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 01:35 ق.ظ http://ruybenmayo.blogfa.com

سلام.و.عرض ادب نیمای عزیز
خوشحالم غزل حافظ رو دوست داشتید. راستش من هم از اون غزل، دقیقا همون دو بیت رو دوست دارم.
خوشحال میشم و باعث افتخاره اگر اینجا هم. به یادگار ثبت بشه.
درود بر شما دوست والااندیش و بزرگوار

سلام و سپاس

نازنین سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 01:15 ق.ظ

خون میخورم زخم تنم تازه ست
ویروس تو در جانم افتاده ست
آبستن درد است افکارم
یادت به من سقط جنون داده ست

دنیای من آشفته بازار است
رفتی و این آغاز تکرار است
اصلا تمام قصه این بوده
دنیا به من یک تو بدهکار است

رویا دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 05:23 ب.ظ http://dokhtareroyaei.blogfa.com/

فرزانه دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 01:50 ب.ظ http://ruybenmayo.blogfa.com/

سلام نیمای عزیز و بزرگوار
امیدوارم در واپسین روزهای تابستان شاد و دلگرم باشی
ظاهرا کامنتی که برای تشکر از شما ارسال کرده بودم ثبت نشده. وبلاگ دوست هنرمند و عزیزمون نیما بهبودیان عالی بود. ممنونم بهترینها رو به اشتراک میگذارید.
لحظه هاتون به طراوت باران

سپاس

نیلوفر دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 01:21 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد