کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

مرگ قشنگ!

فکرَش را بکن

چه مرگ قشنگی می تواند باشد!

تو از کوچه مرا صدا بزنی

و من از شدت ِ شوق

در و پنجره را با هم قاطی کنم!!

 

"داریوش حسن پور"

نظرات 5 + ارسال نظر
نونو چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:51 ب.ظ

اسم کسی که این شعرارو مگه و میذاره کیه؟

رویا دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 05:23 ب.ظ http://dokhtareroyaei.blogfa.com/

فرزانه دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 01:54 ب.ظ http://ruybenmayo.blogfa.com/

شهریور عاشق انار بود
اما هیچ وقت حرف دلش را به انار نزد
اخر انار شاهزاده ی باغ بود
تاج انار کجا و شهریور کجا !
انار اما فهمیده بود .
میخواست بگوید او هم عاشق شهریور است
اما هر بار تا می رسید فرصت شهریور تمام میشد
نه شهریور به انار میرسید
و نه انار میتوانست شهریور را ببیند
دانه های دلش خون شد و ترک برداشت
سالهاست انار سرخ است
سرخ از داغی و تندی عشق
و قرن هاست شهریور بوی پائیز می دهد....
شاعر؟؟؟/

لطفا اگه ممکنه نام شاعر این سروده ی زیبا رو برام پیدا کنید. سپاسگزارم

من یه سرچ کردم اما ظاهرا جایی نام شاعر ثبت نشده. با عرض معذرت

sasa دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 08:22 ق.ظ

درووود، یه پزشکم و توی یه مرکز شهری روستایی نزدیک سنندج (کردستان) کار میکنم، یه ربع پیش در مطب رو باز کردم و هوس خوندن شعر کردم، سرچ کردم وبلاگت اومد، دیروزم شعر جهان رو خوندم، الان وقتی پستت رو هوندم ساعتشو نگاه کردم دیدم مال چن دیقه پیشه خیلی حال کردم که صب زود شعر نوشتی روزگار به کاااام و دلتون خووووش

سلام و درود بر شما
خوشحالم که ارتباط برقرار کردید

مریم دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 08:03 ق.ظ

وب زیبایی دارید
در گزینش اشعار واقعا خوش سلیقه اید

خوب می خوانید دوست من

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد