کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

سه شعر کوتاه از حسین غلامی خواه

1)

آتشت را
تنها
خاکستر شدنم
خاموش می کند.

 

2)
کجای زندگی تیر خورده ایم
که تنها مرگ
پایان درد ماست؟

3)
هر غروب
می آید و مرا در آغوش می گیرد
تنها
"
تاریکی" ست که مرا خوب می فهمد.

"حسین غلامی خواه"

نظرات 4 + ارسال نظر
پروانه چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 06:14 ق.ظ

دیگر نمی توانم
کلاغ را
به عقاب تشبیه کنم
میوه ی به را
به چراغی افسانه ای
چمدانت را بسته ای
و شاعری دیگر کار من نیست
پشت سرت
مثل آپارتمانی فرسوده
در خود فرو میریزم
و کوچه را زشت میکنم

رسول یونان

پروانه چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 06:13 ق.ظ

سلام
مدتی هست که خواننده وبلاگ شما هستم. آرشیو وبلاگ رو فعلا مرور میکنم.
بابت شعرهایی زیبایی که انتخاب می کنید متشکرم
بیش از این نشد که خواننده خاموش بمانم!!!

لطف شما مستدام خانم پروانه

نازنین سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 10:27 ب.ظ

در اندوهِ من
شادىِ رها شدن پرنده اى ست
که به او دل بسته بودم
علیرضاروشن
از مجموعه شعر " محــوِ "

رویا سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 10:56 ق.ظ http://dokhtareroyaei.blogfa.com/

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد