کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

حکایت رفاقت من با تو

حکایت رفاقت من با تو
حکایت "قهوه" ایست که امروز با یاد تو تلخ تلخ نوشیدم ...
که با هر جرعه بسیار اندیشیدم...
که این طعم را دوست دارم یا نه؟
و آنقدر گیر کردم بین دوست داشتن و نداشتن...
که انتظار تمام شدنش را نداشتم...
تمام که شد فهمیدم .. باز هم قهوه می خوام...
حتی تلخ تلخ!

 

"عاطفه اکبری فر"


منبع:

http://shereno.ir/18403/17617/149578.html


نظرات 12 + ارسال نظر
Reza سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1398 ساعت 09:34 ب.ظ

جیگرم حال اومد دمت خیییلی گرم

ساحل یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 07:22 ب.ظ

شهادت امام حسن عسکریـرو تسلیت میگمز

عباس جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:58 ق.ظ

این متن برای من بدبخت هستش دی ماه سال ١٣٨٥ زیر ارامگاه ابوعلی سینا نوشتم و چقدر بی ادبانه که هزاران نفر با تغییر دادنش به نامه خودشون تمومش کردن

زیر آرامگاه ابوعلی سینا !!

Nasser دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:58 ق.ظ

http://shereno.ir/18403/17617/149578.html

این شعر از خانم عاطفه اکبری فر است.

در ذیل شعر درج شد. سپاس

ری را شنبه 4 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 04:00 ب.ظ

من عاشق این شعرم
این شعر از استاد سید علی صالحیه. ک جمله ی آخرش جا افتاده
خاطر تلخ شیرین

حکایت رفاقت من با تو
حکایت "قهوه" ایست
ک امروز ب یاد تو
تلخ تلخ نوشیدم!
وبا هر جرعه بسیار اندیشیدم
ک این طعم را دوست دارم یا نه
و آنقدر گیر کردم بین دوست داشتن و نداشتن
ک انتظار تمام شدنش را نداشتم
و تمام ک شد ، فهمیدم
باز هم قهوه میخواهم!!
حتی تلخ تلخ !!!!!
شبیه "باز هم" ماندن من
با توی تلخ بی معرفت!!


سید علی صالحی

سید علی صالحی! واقعا!؟
ممنون میشم یک منبع معتبر معرفی کنید

هادی پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 10:21 ب.ظ

زیبا. مناسب حال من در این روزا. سپاس

نازنین سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 10:54 ب.ظ

امیدی بر جماعت نیست میخواهم رها باشم
اگر بی انتها هم نیستم بی ابتدا باشم
چه می شد بین مردم رد شوی آرام و نامرئی
که مدتهاست میخواهم فقط یک شب خدا باشم
اگر یک بار دیگر فرصتی باشد که تا دنیا -
بیایم دوست دارم تا قیامت در کما باشم
خیابانها پر از دلدار و معشوقان سردرگم
ولی کو آنکه پیشش میتوانم بی ریا باشم ؟
کسی باید بیاید مثل من باشد، خودم باشد
که با او جای لفظ مضحک من یا تو، ما باشم
یکی باشد که بعد از سالها نزدیک او بودن
به غافلگیر کردنهای نابش آشنا باشم
"دلم یک دوست میخواهد که اوقاتی که دلتنگم
بگوید خانه را ول کن بگو من کی، کجا باشم؟"

نیلوفر سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 03:13 ب.ظ

حتی تلخ تلخ...زیبا بود

رویا سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 10:56 ق.ظ http://dokhtareroyaei.blogfa.com/

سحر سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 10:35 ق.ظ http://vcp85.mihanblog.com/

ولادت امام خوبی ها، امام رضا(ع) رو بهتون تبریک میگم.با آرروزی بهترینها
96516

سپاسگزارم

نیما سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 09:32 ق.ظ http://from-sky.blogsky.com

ما نیماها اصولا می نویسیم و بد هم نمی نویسیم اگر مجال باشد...!

تبریک قربان، از قلم خوبی برخوردار هستید.. خصوصا متن اخیر از هر حیث کامل بود و گوارا...
آرزوی موفقیت بیشتر دارم برای شما و
اگر اجازه هم می فرمایید، لینک نمایم سایت وزین حضرت عالی را ..تشکر
اگر مایل بودید به سایت بنده نیز سری بزنید، خالی از لطف نخواهد بود

موفق باشید
نیما
http://from-sky.blogsky.com

سلام نیما گرامی
حتما خدمت میرسم

ل.م سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 08:26 ق.ظ

چقدر قشنگ بود...مرسی.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد