کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

چقدر دلم برایت تنگ شده

یاد تو  ابری کوچک است
که چشم‌های مرا بارانی می‌کند
و نسیمی است
که از میان گیسوانم می‌گذرد
و من

چقدر دلم برایت تنگ شده...

برای صدایت
و نگاهت

که طعم عسل می‌دهد


تو می‌توانی خورشید را روبه‌روی آینه بنشانی
و آسمان را به زانو دربیاوری
تو می‌توانی
گل‌های سرخ را آشفته‌ی نگاه مهربانت کنی
و نسترن‌ها را آواره‌ی کوچه‌ی عاشقی
تو پرنده‌ای مهربانی
که بی‌پروا کوچ می‌کند و
ترانه‌ی رفتن می‌خواند و
زیر باران می‌رقصد
و مِهر مهربانش بر دل هر پروانه‌ای می‌نشیند.

این روزها
تمام دلتنگی‌هایم را
به‌جای تو به آغوش می‌کشم
وقتی که جای تو میان بازوانم خالی ست
و من
چقدر دلم برایت تنگ شده...

"شهره روحبانی"


برگرفته از وبلاگ شاعر:

http://shohrehroohbani.blog.ir

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم صالحی (مانا) جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:24 ب.ظ http://rade-paye-ehsase-man.blogfa.com/

سلام دوست گرامی
ممنونم بابت حضورتون
توی همین پستی که باز هست ، نظرتون رو بنویسید ... و بگین که مربوط به پست شماره چند هست ... میخونم و جوابگو هستم ...
پایدار باشید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد