کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

گناهانم را دوست دارم!

گناهانم را دوست دارم!

بیشتر از تمام کار های خوبی که کرده ام،

می دانی چرا؟

آنها واقعی ترین انتخاب های من هستند.

 

"سید علی صالحی"

نظرات 5 + ارسال نظر
محمدرضا ماندگار پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 06:13 ب.ظ http://kafehghazal.blogfa.com/

دکلمه این شعر زیبا را در "کافه غزل" با صدای "م.ر. ماندگار" بشنوید:
از آقا نیمای گرامی، مدیر محترم این وبلاگ وزین تقاضا دارم درصورت امکان لینک این دکلمه رو زیر این شعرپاره زیبا قرار بدهند

http://kafehghazal.blogfa.com/post/2

ممنونم از وبلاگ خوب شما و نظرات دوستان

سلام جناب ماندگار
حتما دانلود میکنم و گوش میدم. سپاس

ری را شنبه 7 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:22 ب.ظ

ای کاش فقط آزادی بود و آزادی . فقط آزادی...........

ری را چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:36 ق.ظ

مانا باشی دوست عزیز...
لذت بردم از شعر چون همچنان دادرم از گناهام لذت میبرم.. عالی بود و واقعی..
استاد صالحی واقعا بی نظیرن..

محسن حسینخانی سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:59 ب.ظ

این خیلی خوبه.ممنون نیما برای انتخابت

ل.م سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:27 ق.ظ

من معمولا گناهامو دوست ندارم. یعنی کلا از به یاد آوردنشون منقبض میشم. اما به شکل عجیبی هم از این شعر لذت می برم. انسانها کلا از داشتن امکان انتخاب بی قید و شرط- در هر زمینه ای - لذت می برن.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد