کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

گل قشنگم ...

تو لیلی نیستی
من اما
مجنون حرف هات می شوم
دیوانه ی دست هات
مبهوت خنده هات
گل قشنگم
شیرین نیستی
ولی من
صخره های شب را
آنقدر می تراشم
تا خورشیدم طلوع کند
و تو
در آغوشم بخندی.

"عباس معروفی"



نظرات 4 + ارسال نظر
ل.م سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:08 ق.ظ

ممنون دوست جان.

نوشین دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:37 ب.ظ

سلام من فکر کنم حدود سه سال باشه که مرتبا به وبلاگ شما سر میزنم و واقعا خیلی دوست دارم وبلاگتونو.ممنون خدا قوت.همه ی مطالبتون عالیه

ل.م دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:19 ق.ظ

نیما جااااان !!!!
تیکه ننداز دیگه ... خودم میدونم در اون حد نیستم خب. فقط نظرمو گفتم.

ما شما رو قبول داریم حضرت دوست. بی تیکه و بی تعارف

ل.م دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:21 ق.ظ

صخره های شب را آنقدر می تراشم تا...خورشیدم طلوع کند.
شعر نبود اما ...قشنگ بود.( به نظر غیر کارشناسی من البته )

بالاخره نمره قبولی رو میگره یا نه استاد؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد