کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

آستین خیس پیراهنم

آستین خیس پیراهنم

طعم شور عشق می دهد

 گریه کجا بود!

یادت رفته سفر سه روزه ات را !؟

دلتنگی ات، جاده ها را چقدر بارانی کرد!؟

بعد گفتی:

مرد که گریه نمی کند!

گفتم:

گریه نیست عزیزکم

فقط چشم هایم به دور شدنت کمی آلرژی دارند!

حالا دور شدنت خیلی طولانی شده

می ترسم،

تمام جاده ها را آب ببرد!

 

"محسن حسینخانی"

نظرات 6 + ارسال نظر
ل.م دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:44 ق.ظ

بعععله ...حس کرده بودم اینطوری شدی

ل.م دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:40 ق.ظ

من از شعرهای آقای حسینخانی لذت می برم نیما جان... به نظر من شاعر خیلی خوبی هستند.

خب خدا رو شکر
اون ایکون قبلیه مشکوک میزد!

ل.م دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:51 ق.ظ

بله دوست جان...بدون شک قشنگ بود.لااقل نوشتن همچین متنی از توان من که خارجه و اینه که نمی تونم بگم " بد نیست " یا " میتونست بهتر باشه " . اما - ضمن احترام بسیار برای دوست دوست جان - با موضوع شعرشون ،این یکی به مذاق من خوشتر میاد:

شانه ام
که از شانه ات
بر ملحفه ها می ریزد
یاس های زردِ ریز
که از سر حیاطِ خانه ها
بر دیوار کوچه ها...
تعبیرِ فصل نیستند؛
تعبیر اشک اند
که می ریزند
و می ریزند
...
مژه های آب خورده
تاوانِ چشم های آب نخورده اند!!
(مهدیه لطیفی )

قشنگ بود. مرسی

مهران یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:01 ب.ظ http://www.sepahandecor.com

سلام
از وبلاگ زیبای شما بازدید کردم
خوشحال میشم اگه به سایت من سر بزنی
و ممنوم میشم که قبول کنید که لینک سایت ما را به اسم کابینت داخل وبلاگتون قرار بدین و اجازه بدین لینک وبلاگ زیباتون را داخل سایتمون قرار بدیم
متشکرم

امیر یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:57 ب.ظ

حرف نداره محسن حسینخانی

ل.م یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:45 ق.ظ

این یعنی الان چی دوست جان؟؟
یعنی قشنگ نبود؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد