کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

ﺟﺎﯼ ﻣﻦ ﺑﻨﺸﯿﻦ

ﺗﺎ ﺑﻪ ﺣﺎﻝ ﻟﺐ ﻫﺎﺕ

ﺣﻮﺍﺳﺖ ﺭﺍ ﭘﺮﺕ ﮐﺮﺩﻩ؟

ﺗﺎ ﺑﻪ ﺣﺎﻝ

ﺩﻟﺘﻨﮓ "ﺗـــﻮ" ﺑﻮﺩﻩ ﺍﯼ

ﺗﺎ ﺑﻔﻬﻤﯽ ﭼﻪ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﻢ؟

یک‌بار ﺑﺨﻮﺍﺏ،

ﺟﺎﯼ ﻣﻦ ﺑﻨﺸﯿﻦ ﻭ

ﺑﻪ ﻧﻔﺲ ﮐﺸﯿﺪﻥ ﺁﺭﺍﻣﺖ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻦ ...

 

"ﻋﺒﺎﺱ ﻣﻌﺮﻭﻓﯽ"

-----------------------------------------------------

 

دفتر عشق:

...

گاهی اگر از خواب می‌پرم

و به تو خیره می‌شوم
یعنی صبح به این زودی
در حد مرگ دوستت دارم.

"آرش شفاهی"


نظرات 3 + ارسال نظر
.. جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:58 ق.ظ

ساعت نیمه ی روز را می نوازد
تو را نگاه می کنم،
عرض اتاق را قدم می زنی
نمی توانم ببوسمت
اتاق بوی تو را می گیرد
ودکا می نوشی
بمن فکر می کنی
و آشوبی
نمی توانم ببوسمت
شب از نیمه می گذرد

و هنوز تو را نگاه می کنم
از پنجره ای که به خانه ی تو مشرف نمی شود..

نیلوفرفاطمی

ملیحه ترکمن زاده چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:27 ب.ظ http://hottippa.blogfa.com

تا به حال خیلی حال ها داشته ایم
و کسی نمی داند!



sara چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:09 ب.ظ

راستی‏ ‏این‏ ‏شعر‏ ‏ناشناس‏ ‏از‏ ‏آقای‏ ‏آرش‏ ‏شفاعی‏ ‏ست.‏ ‏متاسفانه‏ ‏شما‏ ‏نه‏ ‏چندان‏ ‏در‏ ‏انتخاب‏ ‏شعرهای‏ ‏قوی‏ ‏و‏ ‏مستحکم‏ ‏دقت‏ ‏می‏ ‏کیند‏ ‏‏(‏منظورم‏ ‏البته‏ ‏این‏ ‏پست‏ ‏نیست‏)‏‏ ‏و‏ ‏نه‏ ‏اصراری‏ ‏دارید‏ ‏حتا‏ ‏شعر‏ ‏را‏ ‏از‏ ‏منبع‏ ‏معتبری‏ ‏منتشر‏ ‏کنید.‏ ‏دوست‏ ‏خوبم‏ ‏بعضی‏ ‏اشعار‏ ‏آنقدر‏ ‏در‏ ‏وبلاگ‏ ‏ها‏ ‏و‏ ‏سایتها‏ ‏و‏ ‏صفحات‏ ‏منتشر‏ ‏شده‏ ‏اند‏ ‏که‏ ‏با‏ ‏یک‏ ‏سرچ‏ ‏ساده‏ ‏بتوان‏ ‏به‏ ‏منبع‏ ‏رسید،‏ ‏مثل‏ ‏همین.‏ ‏با‏ ‏این‏ ‏بی‏ ‏دقتی‏ ‏به‏ ‏حق‏ ‏شاعران‏ ‏لطمه‏ ‏نزنید.‏ ‏دقت‏ ‏در‏ ‏انتشار‏ ‏شعر‏ ‏خوب‏ ‏و‏‏ ‏همچنین‏ ‏اطمینان‏ ‏حاصل‏ ‏کردن‏ ‏از‏ ‏منبع‏ ‏و‏ ‏نام‏ ‏شاعر‏ ‏‏ ‏به‏ ‏جریان‏ ‏شعر‏ ‏جوان‏ ‏معاصر‏ ‏ما‏ ‏کمک‏ ‏می‏ ‏کند.‏ ‏ممنون

بله قبول دارم که می شود با کمی جستجو گاهی نام این شاعران ناشناس را پیدا کرد.
فکر نکنید که اصلا جستجو نمیکنم خیلی وقتها خیلی از اشتباهات فاحشی که همه کپی کرده و دقت به آن نداشتن رو به نوبه خودم درآورده و اص2لاح کردم.
اما دوست عزیز، وقت بنده هم محدود است و درگیرو دار زندگی ...
اگر احیانا شما فکر میکنید که اپ کردن دو یا سه شعر در روز در وبلاگ - با حدود 8 هزار بازدید در روز - 5 دقیقه وقت می برد و به هین آسانی ست، سخت در اشتباهید دوست من.

هر چند که معتقدم نگاه شما به شعر کمی سخت گیرانه و به این وبلاگ کمی غیر منصفانه و بعضا با تندی بوده! اما باز هم از توجه و نقد شما ممنونم.
خودم فکر میکنم اخیرا انتخابهام کمی سخت گیرانه تر شده و شاید خیلی از اشعاری که قبلا منتشر کرده ام، اگر امروز بود منتشر نمی کردم.
کما اینکه شاید نظر برخی از خوانندگان ثابت و قدیمی خلاف این باشد!
برقرار باشید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد