کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

تنها تو اهمیت داری

غمگین،

میان درختان نشسته ای ..

این عکس باید

در جنگل های شمال گرفته شده باشد

اما شمال و جنوب نقشه اهمیتی ندارد

و فرقی نمی کند

چه روز و چه ماه و چه سالی بوده ...

تنها تو اهمیت داری

و چشمان ابری ات

که گویی

سوختن جنگلی را می نگریسته اند !

تنها تو اهمیت داری !

سفیدبرفی رفته با شهزاده ی قصه

که من

یکی از هفت کوتوله زندگی ات بودم ...

کاش درختی می شدم

که به آن تکیه داده ای !

 

" یغما گلرویی "

از کتاب: باران برای تو می بارد / پرتره-دو

-----------------------------------

 

+ تولد مبارک یغمای عزیز

نظرات 4 + ارسال نظر
دوست دار شعر چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:47 ب.ظ

با سلام من خوب شعر گفتن را نمیدانم اما حس خوب شعر را می فهمم .
به وبلاگتان بسیار می آیم و مدام این اشعار زیبا را میخوانم و خواستم برای اولین با تا همیشه از شما انسان خوش ذوق تشکر کنم . مستتدام باشید.

لطف شما مستدام دوست گرانقدرم

ل.م سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:34 ب.ظ

عاااالی
ببین این بخش چطور می درخشه :

"و چشمان ابری ات
که گویی
سوختن جنگلی را می نگریسته اند."

بله
واقعا می درخشد

حوا سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:35 ب.ظ http://kafehdel.persianblog.ir

هوا سرد است و
آتشِ نگاهِ تو روشن ….
چایِ باران
در فنجانِ قهوه ای چشمم
دَم کشیده است…
نترس !
لب های شانه ات را نزدیک تر کن
دردهایم از دهن افتاده است …

(۲)
در کافه ی تنهایی ام
خاطراتت
دود می شود
حلقه حلقه
دورِ چشمم…
مینا آقا زاده

fn سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:34 ب.ظ

وبلاگتون بی نظیره جناب
بسیار به دل نشست
خدا قوت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد