کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

دلتنگ توام

تمام راه با توام
با تو پرندگان را تماشا می کنم
با تو زیر سایه ی درخت می نشینم
با تو تمام خستگی هایم را از تن بیرون می کنم
حتی بر زانوان تو به خواب می روم
راه که تمام می شود
باز هم دلتنگ توام
دلتنگ تمام آسمان و درخت
دلتنگ تمام پرنده های جهان
دلتنگ بال های خیالی
که تو را به من
که مرا به تو می رساند...

 

"ناشناس"

-----------------------------------------------------------

 

دفتر عشق:

حتما در این دنیا جایی هست

که لحظه ای به دور از هیاهو

من و تو؛

مـــــا شویم

حتما باید چینین جایی باشد ...

 

 


نظرات 3 + ارسال نظر
نازنین شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:29 ق.ظ

نه ساعت
آغازم می کند
نه تقویم پایانم می دهد
لحظه شمار اتفاقی هستم که نمی افتد.

نارگل جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:54 ب.ظ


بی اغراق میگم هر وقت آمدم در این صفحه انرژی گرفتم و برگشتم
دست مریزاد


قرار بود فقط ماه باشی
نه اینهمه دور
نه این همه دست نیافتنی...

فاضل شاهچراغ

زنده باشید خانم نازگل
مهرتان ماندگار

نیلوفر پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:37 ب.ظ

انتخابتون تحسین برانگیزه و بسیار زیبا و همینطور دفتر عشق دلنشین...

زیبا میخونی نیلوفر خانم
زنده باشید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد