کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

دیگر هیچ چیز مثل گذشته نیست

دیگر پاک نمی شوند

نه لکه ی چای از روی رومیزی

و نه خاطره ی انگشت های تو از خاطرم 

یک فنجان چای خورده ای

و دیگر هیچ چیز مثل گذشته نیست !

 

"بهار منصوری"

---------------------------------------------

 

دفتر عشق:

تنهایی همین است

تکرار نامنظم من بی تــــو

بی آنکه بدانی

برای تو نفس می‌کشم...

"ناشناس"


نظرات 9 + ارسال نظر
آزیتا جمعه 19 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:50 ق.ظ http://http://azita14.blogfa.com/

سلام..وب زیبایی دارید..ممنون میشم بهم سر بزنید

ahora جمعه 19 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:31 ق.ظ

پدر بزرگم مردی
آزادی خواه بود
پیش از آنکه تیر بارانش کنند
تمام شعرهایش را
پای درخت انار باغچه چال کرد
من هیچوقت شعرهایش را نخواندم
اما از انارهای باغچه می شود
فهمید

"آزادی"
باید
سرخ و شیرین باشد…!

حوا پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:13 ب.ظ

سلام خسته نباشید
امیدوارم تعطیلات خوش گذشته باشه
یه سوال فنی :
من چطور می تونم وبلاگم ببریم یه جای دیگه
می خوام با ارشیو ببرم پرشین بلاگ خیلی اذیت می کنه
ممنون میشم راهنمایی کنی

سلام.
تا جایی که من اطلاع دارم امکان انتقال ویلاگ به سرویس دهنده غیر ممکن نیست.

|مــטּ| چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 10:27 ب.ظ http://ashkemanoto.blogfa.com/

وبتون عالیه..
همیشه پیگیر مطالبتون هستم..
لینک هستید..

نازنین چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 03:29 ب.ظ

موهای دم اسبی من...
هرشب خاطرات سر انگشتان تو را شیهه میکشند!!!
یادم باشد فردا، آنقدر کوتاهشان کنم تا لال لال شوند.

علی سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 09:30 ب.ظ

مرسی مثل همیشه

یه دوست سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 07:27 ب.ظ

سلام دوست من. من تازه با وبلاگت آشنا شدم. میام میبینم به روز کردی لذت میبرم. همین فرمون ادامه بده. ممنون دوست من

چشم :)

نیلوفر سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:27 ب.ظ

چقدر زیباست...سپاس

o سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 10:52 ق.ظ

سلام دوست عزیز وب جالبی داری اگه دوست داری با هم تبادل لینک کنیم منو با نام< فایل 13>لینک کن و بهم خبر بده تا منم لینکت کنم

http://f-file13.blogsky.com

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد