کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

من تو را دوست دارم

می توانم سکوت کنم
یا مثلن از قطاری حرف بزنم
که نیم ساعت تاخیر داشت
می توانم چشمهایم را ببندم
یا به پرنده ای دور از تو خیره شوم
که روی سیم برق برف‌هایش را می تکاند ..

اصلن می توانم با هر سیاست نخ‌نما شده دیگری
غرور مردانه ام را حفظ کنم
اما احمقانه است،
احمقانه است وقتی
شعرهایم آنقدر ساده اند
که کودکانه اعتراف می کنند
من تو را دوست دارم... !

 

"بهرام محمودی"

-----------------------------------------------------------

 

دفتر عشق:

چقدر پر می کشد دلم

به هوای تـــــو

انگار تمام پرنده های جهان

در قلبم آشیانه کرده اند.

نظرات 3 + ارسال نظر
Sayeh دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 03:40 ق.ظ

بهرام محمودی دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 03:00 ق.ظ http://ghazalparse.blogfa.com

درود
سپاسگزارم از لطفتان دوست عزیز

برقرار باشید

نیلوفر یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 05:20 ب.ظ

بسیار زیباست...ممنون از حسن انتخاب شما

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد