کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

مسافر

نه چتر با خود داشت
نه روزنامه،

نه چمدان.
عاشق اش شدم ...
از کجا باید می دانستم
مسافر است ؟!

"مژگان عباسلو"




نظرات 5 + ارسال نظر
گودرزی یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 02:59 ب.ظ

دل گفت فروکش کنم این شهر به بویش
بیچاره ندانست که یارش سفری بود!

"حافظ"

ابوالفضل سنبلی بیدگلی سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 04:32 ب.ظ http://bidgoly1356.blogfa.com

بسیار زیبا

متشکرم

ل.م یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 08:11 ق.ظ

می خواهم بروم

و سال ها

کنار خورشید دراز بکشم

می خواهم کسی نباشد

که بیدارم کند

کسی نباشد

که یادم بیاورد به خانه برگردم

و با نوک انگشت هایم

دیوارها را نوازش کنم

می خواهم بروم

چون تو را دوست دارم

و حس می کنم قلبم

هیچ کجای زمین جا نمی شود


فرناز خان احمدی

مهدی فر زه یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:28 ق.ظ http://jametajali.blogfa.com/

سلام نیمای گرامی

از اینکه سلامم را با مهر پاسخ گفته اید سپاسگزارم. مشتاقانه در انتظارم که فرصت مطالعه ی وبلاگم برایتان پیش آید. مشکل بلاگفا هم تا حدودی حل شده فقط برخی از اشعارم در وبلاگم نیامده مثلن یک شعر دارم که دوستش دارم به اسم هفتخوان نامه که نیامده. وبلاگ اصلی همین بلاگفایی ست که ده سالی سابقه دارد. اما وقتی برای بلاگفا مشکل پیش آمد و برخی از اشعارم نیامد به این فکر افتادم که در بلاگ اسکای هم وبلاگ داشته باشم محض روز مبادا... از اینکه به من سر زدید سپاسگزارم. [گل][گل][گل]

سلام
بزرگوارید جناب آقای فرزه عزیز

زویا شنبه 6 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 07:33 ب.ظ http://royaymah.blogfa.com/

درود آقا نیما
وبلاگ قبلی حذف شد متاسفانه در طی مشکلاتی که برای بلاگفا پیش آمد مجددا وبلاگ رو در همان آدرس قبلی با همان اسم و مشخصات ثبت کردم
خوشحال می شوم مثل قبل گاهی به من سر بزنید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد