کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

حالا که فرقی نمی‌کند

حالا که فرقی نمی‌کند
کنارت ایستاده باشم
یا نه
بگذار همه چیز را
از وسط قیچی کنم
تا تو
در نیمی باشی
من
در نیمی دیگر
راستی
با دستی که
روی شانه‌ات
جا گذاشته‌ام
چه می‌کنی؟

"ناشناس"



نظرات 4 + ارسال نظر
مریم صالحی (مانا) شنبه 6 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:01 ب.ظ http://rade-paye-ehsase-man.blogfa.com

این همه زیبایی که تقصیر تو نیست،
اما، تقصیر توست
که سهم من از این همه زیبایی،
خیالی‌ست که هرشب
از موهات می‌بافم...

============
این شعر زیبا متعلق به "کامران رسول زاده" است دوست من
============
تقریبا از آذر 93 صفحه به صفحه آرشیوتون رو مرور کردم
و این ، اولین کامنت منه
خوشحال میشم به دفتر اشعار منم سری بزنید

سلام
دفتر عشق را برداشتم که به نام آقای رسول زاده پستش کنم.
سپاس خانم صالحی گرانقدر

گریست پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:15 ق.ظ

آنقدر بدبختی ام در دوری از تو کامل است
میروم مهمان احسان علیخانی شوم

یاسمن چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:50 ب.ظ http://yas1212.avablog.ir/

سلام
کوچه باغ شعر واقعا جزو بهترین هاست من بهترین شعر ها تو اینجا پیدا کردم
خوشحال میشم به وب منم سر ی بزنید
و اگه مایل بودین تبادل لینک کنیم

یاسمن چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:45 ب.ظ http://yas1212.avablog.ir/

سلام
کوچه باغ شعر واقعا جزو بهترین هاست من بهترین شعر ها تو اینجا پیدا کردم
خوشحال میشم به وب منم سر ی بزنید
و اگه مایل بودین تبادل لینک کنیم

آدرس وبلاگتون باز نمیشه دوست عزیز!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد