کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

نخستین نگاه تو

کوه

با نخستین سنگ‌ها آغاز می‌شود

و انسان با نخستین درد

در من زندانیِ ستم‌گری بود

که به آوازِ زنجیر-اش خو نمی‌کرد

من با نخستین نگاه تو آغاز شدم...

 

"احمد شاملو"

-------------------------------------------------------

 

دفتر عشق:

برای تو، برای چشم‌هایت

برای من، برای دردهایم

برای ما

برای این همه تنهایی..

ای کاش خدا کاری کند...

"ناشناس"


نظرات 4 + ارسال نظر
S\\A\\H\\A\\R جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 02:55 ب.ظ http://maloosak.69.mu

امیدوارم همیشه شاد باشین و سلامت
ممنون
55620

Si پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:36 ق.ظ

سلام این پینوشت دفتر عشق

برای تو برای چشم هایت

نوشته ی شاملو ؟؟؟

خیر. دفتر عشق برای شاملو نیست.
زیرش ناشناس را اضافه کردم

فریبا شنبه 23 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 11:03 ب.ظ http://mehr-faraz.blogfa.com

زیبا...

aram سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 07:58 ب.ظ

سلام
این روزها چقدر بی تاب هستی
گویی عشق در جای خود در دلت قرار ندارد..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد