کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

رفتنت فاجعه نیست

اشتباه نکن

رفتنت فاجعه نیست برایم

من ایستاده می میرم،

چون بیدهای مجنون...!

 

"نزار قبانی"

---------------------------------------------

 

دفتر عشق:

نگاهت را گره بزن

به هر لحظه من

حس امنیت می گیرم

وقتی تو درگیر منی...

"ناشناس"

نظرات 4 + ارسال نظر
محسن یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 03:45 ب.ظ

معنی شعر ینی چی؟

شاگرد استاد غفاری یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 03:50 ب.ظ

دفتر عشق:
نگاهت را گره بزن
به هر لحظه من
حس امنیت می گیرم
وقتی تو درگیر منی...

شعر فوق از استاد خوشنویسی، جناب غفاری یقین است.

نازنین پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:11 ب.ظ

هر چه می گردم
پیدا نمی شوند
دفتر ِ شعرهایم را می گویم
گم اش کردم !!
درست از آن روزی که رو به رویم نشستی
و چشم در چشم ِ من از رفتن گفتی !!
بیا و یک بار دیگر نگاهم کن
شاید
در چشمان ِ تو جا گذاشته باشم اش

آیلی دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:53 ب.ظ

آقای نیما بسیار از مطالب زیباتون استفاده میبرم ...........از زحماتتون بی نهااااااایت سپاسگزارم ...سرفراز و پایدار باشید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد