کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

عشق تو را من اختراع کردم

عشق تو را من اختراع کردم

تا در زیر باران بدون چتر نباشم

پیام های دروغین

از عشق تو برای خودم فرستادم!

عشق تو را اختراع کردم

چونان کسی که در تاریکی

تنها می خواند، تا نترسد!

...

 

"غاده السمان"

ترجمه: دکتر عبدالحسین فرزاد


گزیده ای از شعر "عشقی دیگر"

از کتاب: ابدیت، لحظه عشق

نظرات 2 + ارسال نظر
دنیا دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 02:24 ق.ظ

زیبا

ماری شنبه 27 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 06:52 ب.ظ

سلام گروه شعر و فلسفه در تلگرام


از درج هرگونه مطالب و عکس به غیر از شعر خودداری کنید

https://telegram.me/joinchat/04865c07014d911fbcc17eb2ba3bc3b1

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد