کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کاش خیاطِ بهتری بودی

کاش خیاطِ بهتری بودی
 این تنهایی
 به تنم زار میزند
 و جیب هایش
 بزرگ تر از آن است
 که با دست هایِ من پر شود
 باید از فردا
 کمی بیشتر

 غصه بخورم...!


"سمانه سوادی"

-------------------------------------------------


دفتر عشق:

دلتنگی های من تمام نمی شود

همین که فکر می کنم

من و تو

دو نفریم

دلتنگ تر می شوم برای تو ...!

"ناشناس"

نظرات 3 + ارسال نظر
طراوت جمعه 4 دی‌ماه سال 1394 ساعت 08:48 ب.ظ

شعر ها زیبا نیستن چه جورم تبلیغ کردن براش دفتر عشق و زندگی

شعر ها زیبا نیست رو فهمیدم
ولی تبلیغ دفتر عشق رو نفهمیدم!

sara چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:44 ب.ظ

چقدر‏ ‏این‏ ‏شعر‏ ‏بی‏ ‏قواره‏ ‏و‏ ‏نازیباست‏ ‏و‏ ‏چقدر‏ ‏از‏ ‏مولفه‏ ‏های‏ ‏شعری‏ ‏به‏ ‏دور‏ ‏‏!‏
بر‏ ‏خلاف‏ ‏این‏ ‏شعر‏ ‏که‏ ‏دوست‏ ‏دیگری‏ ‏در‏ ‏کامنت‏ ‏نوشته‏ ‏اند‏ ‏و‏ ‏بسیار‏ ‏زیباست.‏ ‏

قبول دارم که شعر قوی و مستحکمی نیست اما شما هم قبول کنید که حتی بهترین شاعران هم تمام اشعارشان نمره قبولی نمی گیرد!
و چه بسا اشعاری که فقط نام و آوازه شاعر را یدک میکشند و خود شعر حرفی برای گفتن ندارد.
من از خانم سوادی شعر قشنگ هم خواندم پس بهتر است زیاد سخت نگیریم. اینجا طیف وسیعی از مخاطبان را دارد. چه از لحاظ سنی و چه سلیقه ای. مطمئن باشید همین شعر بقول شما بی قواره مورد پسند خیلی هاست.

سپیده جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:11 ب.ظ

من مردی را میشناسم
که تمامِ دو راهی هایِ مرا
ترمز می زند
و آیینه اش را
تنظیم میکند
درست رویِ لبخندِ من
سبز که می شود
تمامِ قرمز را
رد میکند
اما هنوز باور ندارد
من
از آنچه در آیینه میبیند
به او نزدیکترم


سمانه سوادی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد