کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

بعد از رفتن تو


بعد رفتنت
رودخانه ای از این اتاق گذشت
و من
نه سیبی سرخ بودم
که به دست های کسی برسم
نه برگی خشک
که جایی گیر کنم
قایقی کاغذی بودم
پر از کلماتی از تو.


حالا سال هاست
ماهیانی با حافظه طولانی
داستان غرق شدنم را
دور پاهایت
تعریف می کنند.

"محسن حسینخانی"

نظرات 4 + ارسال نظر
غریبه اشنا سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:43 ب.ظ

sara سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:32 ق.ظ

هر روز ب وبلاگ تون سر میزنم .
متن ها و شعر هایی که میذارین برای من خیلی دوست داشتنیه .

محمود مهری دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:12 ب.ظ

شعرهای من برای توست
با نام تو آغاز می شوند
به عشق تو جان می گیرند
و با یاد تو پایان می یابند
هرگز برایت نخوانده ام
اما
بوی عشق می دهی
کسی چه می داند
شاید
مردی دیگر
با شعرهای من
قلب کوچکت را فریفته باشد
...

محمود مهری

بهاران دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:59 ب.ظ http://baharaneman.mihanblog.com

سالها بعد می‌فهمی

آنچه به تو برنمی‌گردد

جوانی و زیبایی‌ات نیست،

آنچه به تو برنمی‌گردد

منم که تو را

پیر و زشت هم

می‌پرستیدم.

مژگان عباسلو

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد