کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

وقتی به یکی زیادی ...

وقتی به یکی زیادی تو زندگیت اهمیت بدی،
اهمیتت را توی زندگیش از دست میدی،
به همین راحتی!


"اوریانا فالاچی"



+ اوریانا فالاچی (به ایتالیایی : (Oriana Fallaci ‏(۱۹۲۹- ۲۰۰۶) روزنامه‌نگار، نویسنده و مصاحبه گر سیاسی برجسته ایتالیایی بود.

نظرات 8 + ارسال نظر
Neda سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 02:55 ق.ظ

جمعه ساعت دوبعد از ظهر سری سوم گروه های مشاوره تشکیل می شود .

کارگاه های مشاوره درمانی زیر نظر مشاور خانواده و معلم یوگا پنج شنبه و جمعه ها برگزار خواهد شد .
شاید شما از محتوای کارگاه ها اطلاعاتی نداشته باشید که من توضیحش رومیدم
در کارگاه ها جلسه اول معرفی اعضا و طرح مشکلات و معضلاتیه که فرد باهاش دست به گریبانه
بعد از معرفی اعضا و پذیرایی نوبت به مشورت برای اینکه اعضا به ترتیب روی صندلی داغ بنشینند و مشاور و سرپرست گروه به کمک اعضا راه حل ارائه خواهند داد .فرد با توجه به سوالات و ایده هایی که دیگر اعضا مطرح می کنند به نتیجه مطلوب خواهند رسید .دیدتون به کارگاه ها مشاوره نباشه باشگاه فکر و ذهن باشه .جلسات خشک و رسمی نیست کاملا شاد و دوستانه می باشد .
پس لحظه هاتون رو شاد کنید و به گروه های ما بپیوندید.
امید ما شادی و رضایت و کسب ارامشه
برای رزرو جا با تلفن 09190403416 تماس بگیرید.
در حین کلاس ها همسان گزینی هم خواهیم داشت به امید اینکه امری خیر در پیش خواهیم داشت .

یاسمین دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 09:25 ب.ظ

بستگی به شخصش داره ولی جمله ی شما قشنگ بود:

مهدی فر زه پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:46 ق.ظ http://jametajali.blogfa.com/

من شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:13 ب.ظ

درک و حذفش با خودتونه مدیر وبلاگ اگه من مدیر این وب بودم مینشستم خوب فکر و اگه به صلاح بود حذف میکرده {وقتی میگم فکر پس همه جوانب رو در نظر بگیرید حتی از گذشته ها}

نه حذفش نمیکنیم
نیتش حتما خیر بوده بنده خدا نه بیچاره کردن ما!

محمد شیرین زاده جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:56 ق.ظ http://m-bibak.blogfa.com

خیلی زیبا و مفهومی بود مرسی نیما جان

سیمین جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:41 ق.ظ http://sinnevesht.persianblog.ir/

این وبلاگو دوس دارم، دو شبه همش اینجام، نزار قبانی میخونمو تو دفترم مینویسم!
ممنون :)

مجید قلی زاده جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:36 ق.ظ

با سلام و خسته نباشد
وبلاگ بی نظیری دارین .من کلی استفاده کردم.ممنون

ل.م پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:36 ق.ظ

بعععله...ایشون همون خبرنگاری بودن که مصاحبه ی جنجالیش با شاه ایران باعث شد ابرقدرتهای وقت جهان به این نتیجه برسن که ادامه حکومت و قدرت گرفتن محمدرضا پهلوی به نفعشون نیست و طومار حکومت و زندگیش رو درهم پیچیدند. ای کاش این زن هرگز تو زندگی شاه ایران ظاهر نمی شد.

واقعا!؟ نمی دونستم!
حذف کنم پستش رو؟؟؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد