کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

بارها به دنیا آمده ام

بارها به دنیا آمده ام
تا دست کم
یکی از من
مرگ را در آغوشت تجربه کرده باشد.

"روزبه سوهانی"


از کتاب: کشوری با دکمه های باز

------------------------------------------------------


+ دلتنگم..! به اندازه همه دلتنگی‌هایی که فقط تو میدانی...


نظرات 2 + ارسال نظر
hami یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:40 ب.ظ

وبلاگتون فوق العادس. انتخاب شعرهاتون حرف نداره. ممنون

دخترباران یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 08:04 ق.ظ

منویاد این بیت علیرضابدیع انداخت:

جغرافیای کوچک من بازوان توست

ای کاش تنگترشوداین سرزمین به من...

......................
همچنان خواننده ی خاموش هرروزه ی وبلاگ شما هستم.

موفق باشید.

درود بر شما دوست من

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد