کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

... دلت برایم تنگ می شود

این اواخر

به من فکر می کنی
و دلت برایم تنگ می شود!
کاش زنده بودم و
این روزها را
می دیدم
.

 

"کامران رسول زاده"

-------------------------------------------------------


+ عشق انسان را داغ می کند و دوست داشتن انسان را پخته...
هر داغی روزی سرد می شود ولی هیچ پخته ای دیگر خام نمی شود.
(منسوب به کورش کبیر(

نظرات 1 + ارسال نظر
مرضیه شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 12:17 ق.ظ http://yaghinegomshodeh.blogfa.com

سلام و درود
دنبال یک شعرشاملو بودم که وارددنیای مجازیتون شدم به خودم که اومدم دیدم یک ساعتیه تو دنیاتون غرق شدم..بسیارپربار..
به وبلاگ یقین گمشده منم سربزنیدلطفا...خوشخال میشم نظرتون را بدونم..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد