کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

در غیاب تو

...

در غیاب تو ترانه های تکان دهنده نوشتم،

به تماشاى کشورهای جهان رفتم،

خانه خریدم

مردِ خانه شدم

اما هنوز جای تو در تک تک دقیقه ها خالی ست،

شعرها برای زیبا شدن به تکه ای از تو محتاجند

و نوشتن پلی ست که مرا به تو می رساند...

 

چه کسی باور می کرد در نبود تو تقویم ها ورق بخورند

و من هر سال شمع های تولدم را فوت کنم

بی آن که صدای کف زدنت در گوشم بپیچد؟

 

دیگر احتمال بازگشتن تو لطیفه ای ست

که دوستان قدیمی مرا با آن دست می اندازند

و آن قدر در خلأ غیبتت مرده ام

که هیچ زنگ تلفنی مرا از جا نمی پراند !

 

"یغما گلرویی"

از کتاب: باران برای تو می‌بارد / چاپ اول: 1388


نظرات 3 + ارسال نظر
دنیا جمعه 12 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 09:53 ب.ظ

عالی

Aseman دوشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 08:53 ق.ظ http://mosaferejade.blogfa.com

ﺑﻪ ﭼﺸﻤﺎﻧﻢ ﺩﺭ ﺁﯾﻨﻪ ﺧﯿﺮﻩ ﮐﻪ ﻣﯿﺸﻮﻡ
ﺩﺭﺳﻬﺎﯾﯽ ﻣﯿﮕﯿﺮﻡ ﮐﻪ
ﻣﺎﺩﺭﻡ ﯾﺎﺩﺵ ﺭﻓﺘﻪ ﯾﺎﺩﻡ ﺩﻫﺪ
ﭼﺸﻤﻬﺎ ﺯﻭﺩ ﭘﯿﺮ ﻣﯿﺸﻮﻧﺪ
ﺑﺎﺭِ ﺣﺮﻓﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺮ ﺩﻭﺵ ﻣﯿﮑﺸﻨﺪ
ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺧﯿﻠﯽ ﺳﻨﮕﯿﻦ ﺑﺎﺷﺪ ...
ﭼﺸﻤﻬﺎﯾﻢ ...
ﺩﺍﺭﻧﺪ ﺗﺮﮎ ﻣﯿﺨﻮﺭﻧﺪ
ﺧﺸﮏ؟؟ﻧﻪ ﺧﺸﮏ ﻧﯿﺴﺘﻨﺪ
ﺩﺍﺭﻧﺪ ﭘﯿﺮ ﻣﯿﺸﻮﻧﺪ
" ﺷﺎﺩﯼ"

تندیس دوشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 08:43 ق.ظ http://andishehman.blogfa.com/

هیچ زنگ تلفنی مرا از جا نمی پراند !
خیلی زیبا بود
**********
کم پیدایین.خبری ازتون نیست.خوشحال میشم به من سر بزنین

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد