کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

تو نیستی

تو نیستی
این باران بیهوده می‌بارد
ما خیس نخواهیم شد
بیهوده این رودخانه‌ی بزرگ
موج بر می‌دارد و می‌درخشد
ما بر ساحل آن نخواهیم نشست
جاده‌ها که امتداد می‌یابند
بیهوده خود را خسته می‌کنند
ما با هم در آن‌ها راه نخواهیم رفت
دل تنگی‌ها ، غریبی‌ها هم بیهوده است
ما از هم خیلی فاصله داریم
نخواهیم گریست
بیهوده تو را دوست دارم
بیهوده زندگی می‌کنم
این زندگی را قسمت نخواهیم کرد.

"عزیز نسین"

 

از کتاب: شعرهای عزیز نسین

ترجمه: رسول یونان، نشر مشکی، چاپ اول: ۱۳۸۴

------------------------------------------------------------------------


من و تو ما شده بودیم/  عذابم میده من بودن

با داغ ِ دوری از دستات / یه عمری تن به تن بودن

دلم میگیره از تقدیر / که دور از هم رهامون کرد

اگه قسمت جدایی بود / واسه چی آشنامون کرد..

...

ترانه سرا: داوود رحمت الهی

(ترانه بغض/آلبوم جان جوانی/ابی/1393)


نظرات 2 + ارسال نظر
محمد امین جمعه 17 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 03:26 ب.ظ

به انتظار فصل تو
تمام فصل ها گذشت
چه یأس بی نهایتی
ندیم من بود
فصل بد خاکستری
تسلیم و بی صدا گذشت
چه قلب بی سخاوتی
حریم من بود

عرفان دولتی چهارشنبه 24 دی‌ماه سال 1393 ساعت 07:28 ق.ظ

تبادل لینک خوب و موثر با سایتی معتبر برای افزایش بازدید و رنک سایت شما
http://marshaladd.ir/links
از تبادل لینک با ما لذت ببرید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد