کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

پنهانی

می ‌خواستم چشم ‌های تو را ببوسم
تو نبودی، باران بود
رو به آسمان بلند پر گفت ‌و گو گفتم:
تو ندیدیش؟!

و چیزی، صدایی
صدایی شبیه صدای آدمی آمد
گفت: نامش را بگو تا جست‌ و جو کنیم

نفهمیدم چه شد که باز
یک هو و بی ‌هوا، هوای تو کردم
دیدم دارد ترانه ‌ای به یادم می ‌آید

گفتم: شوخی کردم به خدا
می‌ خواستم صورتم از لمس لذیذ باران
فقط خیس گریه شود
ورنه کدام چشم
کدام بوسه
کدام گفت ‌و گو؟!
من هرگز هیچ میلی
به پنهان کردن کلمات بی ‌رویا نداشته‌ ام !

"سید علی صالحی"


از مجموعه: ساده بودم، تو نبودی، باران بود

------------------------------------------------------------------


پیشنهاد موزیک:

دانلود آهنگ "درکم کن" با صدای امیر یگانه / 1393

نظرات 7 + ارسال نظر
فرشید جمعه 24 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:10 ب.ظ

اصلا آهنگ پیشنهادیتان قشنگ نبود ...

من با این آهنگ خاطره دارم

نرگسr شنبه 20 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:37 ق.ظ http://honeytime.blogfa.com

برخلاف سلیقه ی شعریتان سلیقه ی موسیقیایتان فاجه است!

Aseman جمعه 19 دی‌ماه سال 1393 ساعت 09:01 ب.ظ

ﭼﺸﻤﺎﻧﺖ ﺷﺮﺍﺏ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﻫﻔﺖ ﺳﺎﻟﻪ ﮐﻪ ﻧﻪ
ﻫﻔﺘﺎﺩ ﺳﺎﻟﻪ ... ﻣﺴﺘﻢ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ . ﺧﺮﺍﺑﻢ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ .
ﻋﺎﺷﻘﻢ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ ..... ﺷﺎﻋﺮﻡ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ .
ﻭﺗﻮ ﺑﯽ ﺍﻧﮑﻪ ﺑﺪﺍﻧﯽ ﻣﺪﺗﻬﺎﺳﺖ ﮐﻪ ﺳﺎﻗﯽ
ﺍﯾﻦ ﺑﺰﻡ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺍﯼ....

... جمعه 19 دی‌ماه سال 1393 ساعت 07:39 ب.ظ

اهنگ عالی بود مرسی

هلیا پنج‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1393 ساعت 06:49 ب.ظ

سلام خیلی ممنون که پذیرفتید ...
فقط ازچه طریقی براتون بفرستم ؟

سلام. همینجا پیام بزارید یا ایمیل کنید به ادرسم که گوشه وبلاگ هست

lamsesojod سه‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:39 ب.ظ http://lamsesojod.blogfa.com/http://

خدایا...میشودزمانی باشدکه تردیدهای تنهایی هایم حل شود؟؟!!!
ومن پرشوم ازخیال عاشقی کردن های شیرین بی بهانه؟؟؟!!!.. تو...چون سیب سرخ هوس الودی هستی که حوای درونم به سویت چون ادمی گنه کار میدود...
ومن...میترسم از اینده ای که شاید زمین خشک وخالی تو جایگاهم شود..
و...شاید...نمیدانم...شاید اغوشت بهشتی باشد که خدا برایم خواسته است... .

فاطمه سه‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1393 ساعت 12:10 ب.ظ

من چیزهای زیادی را از دست نداده ام
واضح تر بگویم
چیزهای زیادی نداشته ام که از دست بدهم
درمیان آن همه بی چیزی
یک چیز بزرگ را از دست دادم
و آن "احساس" بود
من ، احساسم را از دست دادم.

حاتمه ابراهیم زاده

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد