کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

آدم برفی

در من

آدم برفی ای ست

که عاشق آفتاب شده ..

و این خلاصه ی

همه داستان های عاشقانه جهان است...

 

"احسان پرسا"


 

-----------------------------------------------------------

احسان پرسا:

احسان پرسا

نظرات 4 + ارسال نظر
نازنین محسنی یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:09 ب.ظ

دروود
خسته نباشید
خیلی وبتون عالیه

--------------------------------------------
گر بگویم با خیالت تا کجاها رفته ام
مردمان این زمانه سنگسارم می کنند...
فرامرز عرب عامری
--------------------------------------------
رج به رج هر بیت را از روی چشمت ساختم
شعرهایم دستباف مهربانی های توست...
فرامرز عرب عامری
-------------------------------------------
عطسه هایم عرصۀ پاییز را پر کرده است
حرف رفتن می زنی هی صبر می آید فقط
فرامرز عامری
-----------------------------------------
روی نبودت هم حسابی تازه وا کردم
یاد تو می ارزد به بودنهای خیلیها...
فرامرز عرب عامری
----------------------------------------
تو در کنار خودت نیستی نمی دانی
که در کنار تو بودن چه عالمی دارد...
فرامرز عرب عامری
----------------------------------------
آنقدر بی قرار تو هستم که حاظرم
با دیگران ببینمت اما ببینمت...
فرامرز عرب عامری
----------------------------------------
خدا کند همۀ عشق ها به هم برسند
من و تو نیز در این لابه لا به هم برسیم
فرامرز عرب عامری
-----------------------------------------
یک دیشبی که آمده بودی به خواب من
من از غم فراق تو خوابم نبرده بود...
فرامرز عرب عامری

سلام و سپاس
ارتباط برقرار نکردم با اشعار آقای عرب عامری.

الهه پنج‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1393 ساعت 12:29 ب.ظ

عااااالی
سپاس

ل.م چهارشنبه 10 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:56 ق.ظ

به شانه ام زدی که تنهایی ام را تکانده باشی
به چه دل خوش کرده ای ؟!...
تکاندن برف
از شانه های آدم برفی!!
( گروس عبدالملکیان )

رویا چهارشنبه 10 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:37 ق.ظ http://dokhtareroyaei.blogfa.com

من ... 
همان قدر غمگین ام ، 

که تو شادی ... 

و این گونه جهان در تعادل است . 

 

سمیرا سلیمانی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد