کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

به یاد تو هستم

به یاد تو هستم
کاش
خداحافظی نمی‌کردی و می‌رفتی
من عمری خداحافظی تو را
به یاد داشتم
پاییز پشت پنجره
استوار ایستاده است
مرا نظاره می‌کند
که چرا من
هنوز جهان را ترک نکرده‌ام
من که قلب فرسوده دارم
من که باید با قلب فرسوده
کم کم تو را فراموش کنم!

"احمدرضا احمدی"

 

منبع:

http://negahivayadi.blogfa.com

---------------------------------------------------------


پیشنهاد موزیک:

یه چند روزیه که این آهنگ رو خیلی دوست دارم:

دانلود آهنگ "سرگیجه" از مهدی احمدوند

آلبوم: از این ساعت / 1393

نظرات 4 + ارسال نظر
گشنه شنبه 6 دی‌ماه سال 1393 ساعت 09:01 ب.ظ

ملودی شنبه 6 دی‌ماه سال 1393 ساعت 08:21 ب.ظ

گـاهی دلـت بـه راه نیـست...،
ولـی ســر به راهـــی...!
خــودت را مـیزنی به آن راه...؛
و میــروی
و همه چــه خــوش باورانه فکـر می کنند
که تو رو به راهی...!


سپاس نیمای عزیز

ملودی شنبه 6 دی‌ماه سال 1393 ساعت 06:06 ب.ظ

ای جانم نیماااا


خیلی آهنگ زیبایی بود
عالی
مرسی که هستی.

دوستت دارم
به
اون خدا
به عشقمون قسم
خدا
تو رو
آورده واسم
بمون
نرو
همینه آرزوم


روزگارت به عشق ، عشقت مانا

مرسی ملودی جان
برقرار باشی

سمیرا شنبه 6 دی‌ماه سال 1393 ساعت 03:33 ب.ظ

بسیار آهنگی زیبایی بود .منم آهنگ روزهای خوب و من انتخاب شدم سیامک عباسی این روزا گوش میکنم.
http://www.siamak-abbasi.com/index-fa.html#/3

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد