کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

زمستان که می آید ...

زمستان که می آید ...

می شود دهان جاده ها را بست با زنجیر! 

با زنجیر بست تا نگوید به کسی

تقویم چشم های تو، بهار ندارد!

اما...

فصل های زرد عمر من

بی تو، باران دارد 

بی امان... تا دلت بخواهد!

تا دلت بخواهد سرمای تنم

آغوش بی کسی هایم را خاطره می سازد! 


یاقوت های این طاق آویخته ی رَز نشان

شراب تلخ شیراز لبان تو شده است

که مست، مست، شاعران جهان را

باده پرست مذهب تو

کرده است!

کرده است هر آنچه نباید بکـند!


این روزها

طعنه می زند به لبخندم

قاب عکس تاکستانت...


"امیر معصومی" / آمونیاک

(با ویرایش)

منبع: http://dastanhaye-saiberi.blogsky.com


(با تشکر از خانم ملودی)

نظرات 3 + ارسال نظر
هلیا سه‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1393 ساعت 01:25 ب.ظ

سلام ..خسته نباشید ..
وبلاگ فوق العاده ای دارید و تقریبا تمام مطالبش رو خواندم
واقعا عالی بود ..
منم گاهی وقتا دلنوشته مینویسم ..با توجه به اینکه شما خیلی بیشتر از من تو این زمینه فعالیت کردین ..میخواستم بدونم براتون مقدور هست که بخوانیدشون و اگه به نظرتون خوب بودن تو وبلاگتون قرارشون بدین ..ممنون میشم بهم جواب بدین ...
اگر هم براتون مقدور نبود هیچ مشکلی نیست من همچنان خواننده ی مطالب زیباتون هستم ..خیلی ممنون

سلام خانم هلیا
بله، نوشته هاتون رو بفرستید خوشحال میشم بخونم.

ملودی جمعه 5 دی‌ماه سال 1393 ساعت 08:27 ب.ظ

دستت را به من بده
نترس
با هم خواهیم پرید
من از روی رویا هایی که رو به باد و
تو از روی بوته هایی که از باران پر است
امید و علاقه من از تو
اندوه و اضطراب تو از من
واژه ها،کتاب ها و ترانه های من از تو
سکوت، هراس و تنهایی تو از من
حضور،حیات و حوصله من از تو
تراخم ،تشنگی و کسالت تو از من
هلهله،حروف، هرچه هست من از تو
درد، بلا و بی کسی های تو از من


با سپاس از نیمای عزیز

باران جمعه 5 دی‌ماه سال 1393 ساعت 06:00 ب.ظ http://paeez10.mihanblog.com

سلام
وبلاگ قشنگی دارین تبریک میگم شعرایی هم که گذاشتین قشنگن موفق باشید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد