کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

مرا فریاد کن

قصه نیستم که بگویی

نغمه نیستم که بخوانی

صدا نیستم که بشنوی

یا چیزی چنان که ببینی

یا چیزی چنان که بدانی

من درد مشترکم

مرا فریاد کن ...  

 

"احمد شاملو"

-------------------------------------------------


دفتر عشق:

دلم به مستحبی خوش است که جوابش واجب است:
سلام... من تو را می خواهم.

"ناشناس"

نظرات 2 + ارسال نظر
یک دوست شنبه 29 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:19 ب.ظ

این شعر ناشناس متعلق به آقای ناصر رعیت نواز است از کتاب به طعم تو

ل.م چهارشنبه 12 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:54 ب.ظ

درخت با جنگل سخن می گوید

علف با صحرا

ستاره با کهکشان

و من با تو سخن می گویم

نامت را به من بگو

دستت را به من بده

حرفت را به من بگو

قلبت را به من بده

من ریشه های تو را دریافته ام

با لبانت برای همه لبها سخن گفته ام

و دستهایت با دستان من آشناست

در خلوتِ روشن با تو گریسته ام

برای خاطر زندگان,

و در گورستان تاریک با تو خوانده ام

زیباترین سرودها را

زیرا که مردگان این سال

عاشق ترینِ زندگان بوده اند

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد