کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

کوچه باغ شعر

«بهترین شعرهایی که خوانده‌ام» - شعر کلاسیک، شعر نو، شعر سپید، شعر جهان ...-

پاییز

پاییز
آرام
آرام
قد مى کشد
اما هنوز
بوى بهار مى آید
از کوچه اى
که تو در آن
مرا بوسیدى.

"سیاوش خاکسار"

نظرات 3 + ارسال نظر
ملودی یکشنبه 25 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:02 ب.ظ

دلم میخواهد یک نفر باشد

که من با او از همه چیز همانطور

حرف بزنم که با خودم حرف میزنم ...

سپاس نیمای عزیز

فاطمه یکشنبه 25 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 01:26 ب.ظ

سالها گذشت
از آن روزها
که همه جا نگاهم بدرقه ات می کرد
روز ها و شب هایی که خیالت
بیشتر از خودم
با من بود

سالها گذشته
اما اینک تو بگو
چرا هنوز قلبم تند میزند
نفسم بند می آید
صدایم می لرزد
تو را که می بینم ؟

مریم اکبری

Aseman یکشنبه 25 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:11 ب.ظ http://mosaferejade.blogfa.com

دلم باران
دلم دریا
دلم لبخند ماهی ها
دلم اغوای تاکستان به لطف مستی انگور
دلم بوی خوش بابونه می خواهد
دلم یک باغ ِ پر نارنج
دلم آرامش ِتُرد وُ لطیف ِ صبح شالیزار
دلم صبحی
سلامی
بوسه ای
عشقی
نسیمی
عطر لبخندی
نوای دلکش تارو کمانچه
از مسیری دورتر حتی
دلم شعری سراسر دوستت دارم
دلم دشتی پر از آویشن و گل پونه می خواهد
دلم مهتاب می خواهد که جانم را بپوشاند
دلم آوازهای سرخوش مستان ِ بی دل
نیمه شب ها زیر پوست مهربان شب
دل ای دل گفتن شبگردهای عاشق ِدیروز
دلم دنیای این روز من و ما را
به لطف غسل تعمید کشیش عشق
از اول مهربان تر شادتر آبادتر
حتی بگویم زیرو رو وارونه می خواهد ..
دلم ....

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد